فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

الحمدلله الذی......

1391/8/12 19:26
1,550 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خداوند اعلی علی آفرین

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین ع

سلام...عید همگی مبارک...واقعا چه عید بزرگو عظیمی است...ایشالله دلتون شاد و لبتون خندون باشه...موقع عیدی گرفتن از آقا ما رو هم فراموش نکنید....

 

...................................................................

ز ليلايي شنيدم يا علي گفت         به مجنون چون رسيدم يا علي گفت

مگر اين وادي دارالجنون است        كه هر ديوانه ديدم يا علي گفت

نسيمي غنچه اي را باز مي كرد     به گوش غنچه كم كم يا علي گفت

چمن با ريزش باران رحمت           دعايي كرد و او هم يا علي گفت

 يقين پروردگار آفرينش                به موجودات عالم يا علي گفت

دلا بايست هر دم يا علي گفت        نه هر دم بل دمادم يا علي گفت

به هر روز و به هر شب يا علي گفت      به هر پيچ و به هر خم يا علي گفت

خمير خاك آدم را سرشتند               چو بر مي خواست آدم يا علي گفت

 علي در كعبه بر دوش پيمبر           قدم بنهاد وآن دم يا علي گفت

عصا در دست موسي اژدها گشت      كليم آنجا مسلّم يا علي گفت

 ز بطن حوت ، يونس گشت آزاد         ز بس در ظلمت يم يا علي گفت

به فرقش كي اثر مي‌كرد شمشير       شنيدم ابن ملجم يا علي گفت

 مگر خيبر ز جايش كنده ميشد              يقين آن دم علي هم يا علي گفت

.....................................

یا علی مدد

جمعه-١٢/٨/١٣٩١-ساعت ٦:٣٠بعداز ظهر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان تسنیم سادات
12 آبان 91 19:00
الحمد لله الذی جعل کمال دینه و تمام نعمته بولایة امیر المومنین علی بن ابیطالب علیه السلام عید ولایت مبارک
ابجی کوچیکه
12 آبان 91 19:09
سلام.خواهر گلم خوبی.امیدوارم تو همین روزهای عزیز حاجتت رو به بهترین شکل ممکن بگیری. از شما و همه ی نی نی وبلاگیا می خوام که برا کنکور من دعا کنید.
مامان آینده (آرزو)*
12 آبان 91 21:11
سلام عزیزم عید تو هم مبارککککککک خوبی ؟ خوشی ؟ کم پیدایی ؟ امروز یکی دوبار اومدم فکر کردم بیای ...منتظرم یه خبری از خودت بهم بده ...بوووووووووووس
مامان حانیه
13 آبان 91 0:21
سلام خواهر جون خوبید ؟مهربان فاطمه گل خوبه؟؟؟؟؟عیدتون پیشاپیش مبارک
مامان ابوالفضل
13 آبان 91 1:25
سلام خانم گلی عیدت مبارک .بووووووووووووووووووووووس
مامان آینده ( آرزو )
15 آبان 91 10:44
سلاممممممممممم دوست گلممممممممممم خوبی ؟ عزیزمممممممممممم آپممممممممممممم بدو بیاااااااااااااااااااااا ...
بابا جون یسری
15 آبان 91 23:32
با سلام عید بر شما وفاطمه خانوم گلمون مبارک باشه انشاءالله
مطلع عشق
16 آبان 91 9:07
سلام عزیزجان اولا که ماشاءالله به دختر نازنینتون انشاءالله که از سربازان واقعی آقا باشه باور میکنید دیروز برا اولین بار سر زدم به وبتون و خیلی خوشحال شدم که یه وب مذهبی دیگه پیدا کردم گفتم انشاءالله بعدا میام نظر میذارم....... که شما پیشدستی کردین مامان فاطمه بانو، دعا کنید دختر منم مثل گل دخترتون اینقدر خوش صورت باشه..... بازم ماشاءالله لا حول ولا قوة الا با لله.... بفرما خصوصی
maman sonia
16 آبان 91 12:00
سلام خوبین چه خبر فاطمه جون حالشون خوبه سری به ما نمیزنید خانم دلمون براتون تنگ شده
ریحانه النبی
16 آبان 91 14:10
دوستت دارم فقط به خاطر خودت ومهربانی هات
ریحانه النبی
16 آبان 91 15:11
اصلا معصومه جون ولش کن خودت رو به زحمت ننداز
مامان آینده (*آرزو*)
17 آبان 91 10:22
سلامممممممم گلم ببخشید دو روز خونه نبودم خونه مادر شوهرم بودم ....شرمنده اتفاقا دیروز خیلی به یادت بودم ....بیا بگو چی شد ؟
مامان سونیا
18 آبان 91 10:59
سلام خانمی خوبید خدا بد نده فاطمه جونم چطوره حالش بهرته انشاالله انشاالله هرچه زودتر حالش خوب بشه
فاطمه سادات
19 آبان 91 12:18
سلام عیدتون مبارک فاطمه جان خوبه؟چشم حتما اگه قابل باشم...انشالله حاجت روا بشی گلمممم شما مهربونتریییییییییی
مطلع عشق
19 آبان 91 18:22
سلام مامان مهربون فاطمه.......... امیدووارم خصوصی به دستتون رسیده باشه........ چند وقت بود منتظر حضورتون بودم...... از بنده که ناراحت نشدید؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سونیا
20 آبان 91 10:17
سلام خانمی خوبی ممنون که بهمون سر زدی فاطمه جون حالش چطورند چند روزی هست نه از احوالش نوشتی نه عکس گذاشتی نگرانش شدم در اسرع وقت یک پست از فاطمه جون با عکس بگذار تا ببینمش و خیالم راحت بشه دعا هم به چشم به یادتون هستم موفق باشید زود زود زود منتظر یک پست جدید از دختر گلم هستم
فاطمه
20 آبان 91 17:32
سلام خانمی خوبین؟عیدتان مبارک. گرچه با تاخیر ولی خب هنوز در ایام مبارکی هستیم مهربان فاطمه گلم چطوره؟ دلم براش تنگ شده بازم ازش بنویسین لطفا@ میبوسمش
مطلع عشق
21 آبان 91 18:01
سلام بانو...... مهربان دخترتون خوبه؟؟؟؟؟؟ ممنونم بابت لطفتون..... بفرمایید خصوصی.....
مامان حانیه
21 آبان 91 19:17
سلام خواهر نگران شدم کجایی دل ادم هزار راه میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ابوالفضل
23 آبان 91 2:17
سلام خانمی خصوصی داری جونم.
مامان تسنیم سادات
23 آبان 91 12:15
مامان محمدصدرا
23 آبان 91 23:58
فاطمه فاطمه فاطمه !!! پیرو راه حضرت زهرا بزرگش کن ! دعواش نکن بهش سیلی نزن ! هر وقت میگی فاطمه عطر تن فاطمه رو استشمام کن دخترت خیلی معصوم و دوست داشتنیه ببوسش از طرف من !ولی آروم !
مطلع عشق
24 آبان 91 16:05
عزیزجان شما به عنوان یه دوست لینک شدید
زهره
26 آبان 91 1:08
خانوم خانوما خبری ازت نیست!!
بابا جون یسری
26 آبان 91 8:53
با سلام اگر هر روز تبریک بگوییم این عید بزرگ را ، و اگر هر باره یادآور شویم ولایت بر حق مولایمان را ، باز هم کم است . ولی فاطمه مهربان عزیز ، برخیز و عزای ماتم بر تن که گویی عزای اشرف اولاد آدم است . فرا رسیدن محرم حسینی ( ماه غم و اندوه ) بر شما تسلیت باد .
فرشته
11 آذر 91 23:37