فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

التماس دعا

1391/8/10 21:49
1,785 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خداوند بسیار مهربونم که حسابی شرمندشم چون اون بنده ای که باید باشم نبودم

سلام به همه ی نی نی وبلاگی های عزیز...میدونید چیه...چند روزه خیلی گرفتارم...با اینکه اعیاد عزیزی داریم اما من بدجوری دلم گرفته....امیدم اینه که خدا توی این اعیاد بزرگ حاجت همه ی گرفتارا رو حل کنه..حاجت من رو هم حل کنه...امروز اومدم بگم که خیلی برام دعا کنید...خیلی خیلی محتاجم...تو رو خدا خیلی برام دعا کنید...هرچند که اینقدر پروردگار مهربونی داریم که شرمنده ی محبتهاشیم...یا ارحم الراحمین.....عیدتون مبارک...یا علی

چهارشنبه-١٠/٨/١٣٩١-ساعت ٩:٣٠شب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آینده (آرزو*)
10 آبان 91 22:04
سلام قربونت برم.... نبینم دلت گرفته باشه ....تو رو خدا با خودت اینطوری نکن......انقدر ناراحت نباشششششش ....انشاا... که هر حاجتی داری روا بشه ...مطمئن باش خدا تو این این خدا دل کسی رو ناراحت نمیکنه ....منم التماس دعا دارمممممممم ..همه چی رو بسپار به خدا ....هر چی بخواد همون میشه ...
مامان حانیه
11 آبان 91 10:09
سلام خواهر مارونگران کردی ناراحتید رو نبینم مواظب خودت وفاطمه جون باش ماهم از شما التماس دعا داریم عیدتون هم پیشاپیش مبارک یاعلی
مامان تسنیم سادات
11 آبان 91 19:14
سلام مامان مهربونم ... انشاا... به حق مولا علی (ع) حاجتتون روبگیرید ... دعا گو هستیم از شما هم التماس دعا ...
مامان ابوالفضل
12 آبان 91 1:02
سلام خانم گلی.انشاالله به حق همین روزا حاجت روا بشی.قربونت برم.بووووووووووووووووووووووس
مامان تسنیم سادات
12 آبان 91 11:30
مامان گلم رمز رو گذاشتم مهربانم رو ببوسین
مامان آمیتیس
12 آبان 91 14:34
نام علی: عدالت.‏... راه علی: سعادت.... عشق علی: شهادت.... ذکر علی: عبادت.... عيد علی: مبارک
زهره
13 آبان 91 21:27
عید شما هم مبارک محتاج دعای خیرتم
مامان نفس طلایی
16 آبان 91 21:39
دعاگو هستم و محتاج دعا ... دلت با اشک بر امام حسین اروم و حاجتت به حق اقا حضرت عباس روا انشالله
غزل
21 آبان 91 18:08
سلام انشالله غم نبینی
دخملی
24 آبان 91 4:01
فرشته
11 آذر 91 23:38
زهرا
14 بهمن 91 12:48
سلام عزیزم دیدم دلت گرفته دل منم گرفت. دعا می کنم دلت همیشه شاد و سرزنده باشی. از خدا می خوام هر چی ازش می خوای اگر به صلاحت باشه بهت بده و اگر به صلاحت نباشه بهترش رو بهت بده. چون دوست ندارم تو کار کسی فضولی کنم ازت نمی پرسم. فقط از اعماق دلم دعا می کنم مشکلاتت حل بشن. تو هم برام دعا کن. قربون معرفتت