فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

انگیزه ی نوشتنی دوباره

1393/1/30 2:46
1,797 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند بسیار بسیار مهربانم..

سلام...قبل از هر سخنی میخوام به دوست خوبم شبنم گلم مادرشدنشو تبریک بگم و بهش بگم انگیزه ای که باعث شد بعد از بیشتر از یکسال سکوت این وبلاگ دوباره شروع به نوشتن کنم فرشته کوچولویی هست که الان همراهشه ....

دوستای گلم اول عذرخواهی میکنم که این مدت نبودم و توفیق و سعادت در کنار شما بودن رو نداشتم...خیلی پیامهاذبدون جواب موند که عذرخواهی مینم...

مهربان فاطمه ی من تیرماه شش سالش تموم میشه و علی کوچکم خردادماه یکساله میشه...با اومدن علی آقا زندگی ما شیرین تر و زیباتر شده...امیدوارم بتونم شاکر نعمت زیبای خداوندی باشم...خدایی که قبلا در رحمتش رو با اومدن فاطمه ی مهربونم برای ما باز کرده...خدایا شکرت...بازهم میام  و این دفعه شاید عکسها وبم رو زیباتر کنن...خیلی خیلی دوستتون دارم....یا علی

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان مهدیه
30 فروردین 93 2:49
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان سونیا
30 فروردین 93 13:43
روز مادر بر شما مادر عزیز مبارکباد
مامانی درسا
4 اردیبهشت 93 10:14
خوشحالم دوباره برگشتی عزیز .... خوشحالم خوبی سلامتی و بچه های گلتون همین طور منتظر اخبار تصویری این یکسال هستیم ..... نری دوباره یه سال دیگه بیای