فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

شیدایی و تاثریا

1390/10/27 1:20
1,628 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه-26 دیماه-ساعت20:10

بامن حرف نزنسلام دوستان-فاطمه دو سه روزه  عاشق تخم مرغ خوردن شده  اون هم نه بخاطر مزش بلکه بخاطر اینکه فهمیده برا قدش خوبه.حالا هم راه میره میگه مامان توم مرغ داریم!قربونش برم با این زبون شیرینش-بعد تازه میره کنار کابینت می ایسته و میگه مامان قدم بلند شده؟

فاطمه هر روز فیلم شیدایی و تا ثریا رو دنبال میکنه وبه شوق پرواز هم علاقه داره.باباش میگه این بچه خیلی بااستعداده و باید ان شاالله این استعداد رو توی یه جای مهم مثل یادگیری قران بکار بندازیم .

چند روزیه که خداروشکر دست فاطمه رو میگیرم و به مسجد نزدیک خونمون میبرم چون احساس میکنم باید اون حق همسایگی با مسجد و ادا کنم.خیلی توی روحیه ی من وفاطمه اثر خوبی داشته.اذان مغرب رو که میگه فاطمه گلی هم میگه مامان بریم مسجد.یه مقنعه ی خوشکل داره با چادر که میزنه میشه ماه(ماشاالله)تا وارد مسجد میشیم میگه مامان برم بازی,اینقدر روابط اجتماعی خوبی داره که میره با اونایی که چندسال از خودش بزرگترن دوست میشه .به هرکسی میرسه میگه :سلام من فاطمم بیا دوست شیم.ان شاالله عاقبت بخیر بشی گلم.فدای چشمای قشنگت بشم.

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

dp
26 دی 90 22:10
سلام مامان بیتای عزیز از لطفت ممنونم.حتما به وبلاگت سر می زنم

مامان آینده
27 دی 90 2:24
سلام . شب بخیر
مامان سونیا
27 دی 90 8:54
سلام مامانی مرسی که به ما سرمیزنید فاطمه خانم خوشگل رو هم ببوسش از طرف خاله لینکتون کردم شما هم لینکمون کنید