فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

اربعین حسینی

1390/10/25 23:27
1,542 بازدید
اشتراک گذاری

 

من و داغ غمی سنگین چهل روز

چه ها بر من گذشته این چهل روز

چهل روز است هجران من و تو

که هر روزش مرا چندین چهل روز

مرا جز ضربه های تازیانه

نداده هیچ کس تسکین چهل روز

اسارت ، طعن دشمن ، تهمت دوست

نصیب عترت یاسین چهل روز

در این غم خوب می دانی که باید

چه رنجی برده باشم این چهل روز

تو و رأسی پر از خاکستر و زخم

من و پیشانی خونین چهل روز

من و بغضی چهل ساله که بی تو

شکسته در گلویم این چهل روز

سید محسن احمدزاده

سلام به همه ی نی نی وبلاگی های عزیز.عزاداری سالار شهیدان ازهمه ی شما قبول باشه.جای شما خالی دیشب با همسرم و خواهر شوهرم اینا رفتیم حرم امام خمینی(ره).الحمدلله که شب اربعین مولا خونه نشین نبودیم.دیشب فاطمه گلی با امیر طلا دایم تو ی حرم میدویدند و بازی می کردند .احساس می کردم خود امام خمینی حضور دارند و  با این بچه ها بازی می کردند.

 


بعد از زیارت حرم امام خمینی به خونه ی برادر شوهرم رفتیم .آخه خونشون شهر ری و به حرم نزدیک.الحمدلله شب خوبی بود . خیلی دلم می خواد بشینم و بیشتر بنویسم اما حقیقتا امروز دل و دماغ ندارم.داره اذان میگه .دعام کنید .خداحافظ

 

السلام علیک یااباعبدالله الحسین(ع)

 

شنبه -اربعین حسینی -ساعت١٧:٤٠

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)