فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

قبول شدم !قبول شدم

1390/10/28 4:28
1,700 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چهارشنبه-٢٨دیماه-ساعت٤صبح

سلام به همگی.واقعا خیلی خوشحالم.امروز وقتی اسمم رو تو سایت دانشکده علوم قرآن و حدیث دیدم از خوشحالی کلی جیغ کشیدم بعدش هم تو بغل مامانم گریه کردم.واقعا باورم نمیشه توی رشته ی مورد علاقم قبول شدم.خدایا شکرت.الحمدلله.

همسر مهربانم هم تا این خبر رو شنید کلی ذوق زد و بهم گفت که اشک تو چشماش جمع شده.چون دیشب خیلی کارش طول کشید فبل ار اومدنش یه دست گل خیلی بزرگ برام فرستاده بود که روش برای قبولیم تبریک گفته بود.عزیزم از این همه لطف و توجهت واقعا ممنونم.

فاطمه ی خوشکل من هم حسابی خوشحال بود و می گفت مامان من هم دانشگاه قبول شدم.قربونش برو که اینقدر باهوشه که بدون مدرسه رفتن دانشگاه قبول شده!!

راستی یادم رفت بگم که دوست عزیزم پروانه هم در این آزمون قبول شده.عزیزم بهت تبریک میگم.راستی پروانه خانوم تازگی ها مامان شده.باز هم مبارکه.مبارک مبارک مبارک.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
28 دی 90 7:44
موفقیت بزرگتون قابل تقدیره . مبارک باشه . فاطمه عزیزم حتما" به وحودتون در آینده افتخار میکنه و. به ما هم سر بزنید. خوشحال میشم .
زهرا
28 دی 90 16:57
سلام عزیزم خیلی برات خوشحالم که به خواسته ات رسیدی امیدوارم همیشه تو زندگیت همینجور موفق باشی. فاطمه جون زیبا را از طرف من دو تا ماچ گنده بکن. فداتون
مامانی درسا
29 دی 90 1:13
دوست خوبم با افتخار لینک شدین . خوشحال از آشنایی شما دوست مهربان و فاطمه عزیزم .


دوست عزیزم منت گذاشتی.بسیار سپاسگذارم