فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

راهیه سفرم.راهیه بهشت..............

1391/2/16 1:22
1,329 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام.خیلی سرم شلوغه و وقت ندارم.اومدم تا بگم همه ی دوستای خوبم حلال کنید من فردا سه و نیم صبح عازم مدینه منوره و مسجدالحرام هستم.وای اگه خدا کمکم کنه همتون رو دعا میکنم:مامان آینده-عارفه جون-مامان فاطمه-درسا جون-مامان یاس-حسنا سادات-شاهده گلی-نایسل خوب-مامان امیرحسیم-مامان امیر مهدی-مامان حنا-دلارام-مامان محمدرضا  و خیلی مامانا و نی نی های نازشون-اگه خیلی از قلم افتادن ببخشن چون اینقدر عجله دارم که .....

 

 

وای هیجان عجیبی دارم.دعا کنید سفر با معرفتی باشه.کاشکی این سفر به من اضافه کنه نه اینکه قدرشو ندونم و از دستش بدم.

 

 

کلی کار دارم.همسری هم داره یه سری مداحی و روضه رو موبایل میریزه که اونجا حال و هوامون حسابی عوض شه.الهی آمین

 

دلم برای دوری مهربون فاطمه هم گرفته  ودایم اشک تو چشام جمع میشه اما برای اینکه مهربون فاطمه غصه نخوره جلوش گریه نمیکنم.امروز بغض کرد و گفت :مامان دلم برات تنگ میشه.یا زهرای اطهر بچمو به خودت میسپارم.صبر بهم بده.

 

چمدونا رو تقریبا بستم.تمیزیامم رو هم کردم.البته خورده کار زیاد دارم.راستی اون دندون درد منتهی به کشیدن دندون عقل و بخیه شد وتازه اینو بگم که یه تبخال باحال هم کنار لبم زدم!!!!!!نو علی نور

 

میخوام چند کلامی هم با مهربون فاطمه صحبت کنم:

فاطمه ی عزیزم عشق من ,بدان من و پدرت عاشقانه دوست داریم و هر لحظه خدا رو بخاطر داشتن تو شکر میکنیم.تمام وجودم تویی و آرزویم فاطمی بودن توست.دخترم اینک راهی سفری هستم که سرشار از یاد خداست  و پر از شور فاطمی و محمدی.سفری که بی شباهت به سفر آخرت نیست.عزیز مادر بدان که زیر ناودان طلا و در زیر قبه ی نبوی بعد از ظهور مولایمان بی شک یکی از اصلی ترین دعاهایم عاقبت بخیری توست.خوشکل من بدان که آرزوی مادرت همیشه در این تصویر خلاصه میشود که ,روزی که تو رشید شدی در هیبت دختر مومن و محجبه ای باشی که زیباییهایش در صدف حجاب پوشیده شده.دختری  پاک از سلاله ی آفتا ب ونجابت.فاطمه مادر و پدرت را روز محشر در مقابل سید نسا العالمین شرمنده نکن.فاطمی باش و فاطمی زندگی کن.آه فاطمه فاطمه فاطمه.تمام زیباییهای بهشت را در صورت همچون ماهت میبینم.دوستت دارم.عاشقانه و مادرانه........................

 

 

همگی حلالم کنید .دوستتون دارم.

العاقبه للمتقین

شنبه-16 اردیبهشت ماه-ساعت 1:15نیمه شب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرزوهای رنگی
16 اردیبهشت 91 7:10
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان.اگر اجازه بدهید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بصورت سیاه قلم یا رنگ روغن بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تامشاهده کنید وبعد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید منتظر نظرتون هستم.موفق باشید.
مامی امیرحسین
16 اردیبهشت 91 15:48
ملتمس دعاییم.خوش به سعادتتون.
حسناسادت
16 اردیبهشت 91 17:24
التماس دعا عزیزم
منم سرگشته ی پیمانت ای دوست
17 اردیبهشت 91 18:43
سلام معصومه ی عزیزم،حالا که این مطلب رو برات می نویسم تو دیگه رفتی و من با اینکه قبل از این هم پیشت نبودم و دلتنگت بودم اما حالا بیش از پیش دلم برات تنگ شده چون دیگه حتی نمی تونم باهات حرف بزنم.آه خدا می دونه چقدر دلتنگم. دلم می خواد به زودی ببینمت. ان شاا... که تو این سفر حسابی بتونی استفاده کنی و امیدوارم حسابی مارو هم دعا کنی.به قول آقا میثم تک خوری نکنی!!خوش به حالت که این سفر نصیبت شده مخصوصا" که با شوهرت همراهی دعا کن خدا نصیب همه ی عاشقان بکنه امیدوارم اونجا یادت باشه و برا مامانم خیلی دعا کنی آخه مامانم هم نام دختر حضرت رسوله(ص).دلم گرفته معصومه ... کاشکی زودتر ببینمت .آه مهمونام فردا میرسن امیدوارم این چند روز هم به خیر بگذره امیدوارم بتونم برای رضای خدا مهمون داری کنم.الان که این مطلب رو برات می نویسم تو ان شاا... مدینه هستی ،مدینه، شهر پیغمبر... دلم می خواد گریه کنم امیدوارم اونجا چشمت به گنبد خضرای آقا که افتاد و اشک چشمات دلت رو زلال کرد ما رو هم دعا کنی ، نمی دونم این مطالب رو چرا دارم الان برات می نویسم آخه فکر نکنم اونجا فرصت کنی سری به وبلاگت بزنی، شاید هم اصلا" این مطالب رو به خطر دلتنگی خودم می نویسم ،آه.امروز از داغ دلم یه بار با گوشیت تماس گرفتم ،با اینکه می دونستم گوشیت خاموشه امیدوارم زیاد طول نکشه و تو به سلامتی برگردی ان شاا... با دست پر برگردی امروز صبح 100تا صلوات نذر کردم که ان شاا... به سلامتی برید و به سلامتی هم برگردید. اونجا خیلی مواظب خودت باش . خوب دیگه عزیزم باید برم . حالا من باز تو خونه تنهام . میثم سر کاره .هر چند که نی نیم گاهی تو دلم یه وولی میخوره تا من خیلی احساس تنهایی نکنم!! تا حالاش که الحمدالله خیلی پسر خوبی بوده و مامانش رو اذیت نکرده دعا کن همیشه خوب بمونه. معصومه خیلی دوستت دارم به امید دیدارت ...