فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

تا چند ساعت دیگه............

1391/2/16 16:32
1,411 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه-١٦اردیبهشت-ساعت ١٦:٢٥

 

سلام -دلم میخواست این لحظه های ]خر هم یه چند کلمه ای نوشته باشم.

تا چند ساعت دیگه میریم فرودگاه و به سوی جده پرواز میکنیم.خدایا به خاطر الطافت ممنونتم.

 

دایم توی خونه می چرخم.هی جمع و جور میکنم که وقتی برگشتم خونه دست گل باشه.

 

بعد از ٨ سال دیدار مجدد.زیارت بقیع.قبه ی سبز آقا رسول الله.خانه ی خدا که وقتی نگاهت برای اولین بار بهش می افته دلت هری میریزه و نا خودآگاه به سجده میری.

دلم گرفته.حال عجیبی دارم.مهربون فاطمه داره از پیشم میره.مامان بزرگش داره میاد ببرتش.دارم دق میکنم.خدایا کمکم کن.

 

فقط تصور زیارت حرمش هست که بی تابم میکنه  ومن رو از این فکرا در میاره.

دوستون دارم.

فعلا خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اميرحسين كوچولو
16 اردیبهشت 91 20:12
سلام التماس دعا خوشا به حالتان ....تورو خدا واسه ما هم دعا كنيد تا قسمت ما هم بشه .
دخملی
2 مرداد 91 12:06
خانمی جون با اجازتون لینک شدید امیدوارم حضور گرمی داشته باشیم