فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

باقالی

1390/11/4 12:16
1,560 بازدید
اشتراک گذاری

 

سه شنبه-٤ بهمن-ساعت 12:00شب

 

سلام.امروز از ظهر با فاطمه گلی رفتم خونه مامان اینا.ماشاالله فکر نمی کردم فاطمه اینقدر بزرگ شده باشه.(ماشاالله)با محبت-مهربون-آروم-اهل کمک کردن و اهل نماز(صد هزار بار شکر)-تا تلویزیون اهنگ می گذاره یا کسی شعر می خونه میگه مامان بهش بگو نخونه ما ه صفره.الهی قربونت بره مامانی که این همه اهل رعایتی.

امروز گفتم برم برای فاطمه چند دست لباس تو خونه بخرم .وای باورتون نمیشه که چقدر گرون بود .همه می گفتن دلار بالا رفته و لباس بچه هم گرون شده .خدا به داد همه ی ما بچه دارا برسه.اما خدایی چه لباسایی برا بچه ها تو بازاره.خدا کمک اونایی کنه که ندارن و امیدوارم ما هم بتونیم شکرگذار باشیم .بهتر قدر بدونیم والبته بدون اصراف خرج کنیم .

 

این روزها که در ایام شهادت آقا علی بن موسی الرضا (ع)هستیم دلم خیلی  هوای زیارت آقا رو کرده.کاش میشد الان تو حرم آقا بودم .ان شاالله هرکس امشب دلش هوای اقا رو کرده به حق امشب که شب شهادت اقاست نصیبش بشه بزودی تو حرم آقا برای کفترای حرم دون بریزه.

فردا مامانم و مادر شوهرم و خاله هام همه دارن میرن روضه که بعدش هم مثل اینکه سفره امام حسن(ع)هست .خوش بحالشون جمعشون جمعه.من نمیتونم برم چون توی سفره پلو باقالی دارن که برای فاطمه ی من بده چون فابیس داره.البته ما تا امسال نفهمیدیم .امسال وقتی مادر شوهرم یه روز باقالی درست کرده بود فاطمه از اون باقالی خورد و فرداش تب شدید و بعد هم زردی شدید گرفت.واقعا بیچاره شدیم چون مهربون فاطمه ی من سه روز بیمارستان بستری بود .


 

نصیب هیچ پدر ور مادری نشه.امیدوارم به حق امشب   به دل شکسته ی مادرا و پدرا همه ی بچه هایی که تو بیمارستانند زود خوب شن .آمین.........

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
5 بهمن 90 2:29
سلام دوست من . گل دخترت هم زیباست و هم باهوش . خدا برات نگه داره . و انشاالله هیچ وقت و هیچ وقت دیگه بیمار نشه . الهی آمین .