فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

انار پرواز کرد

1390/11/5 3:29

چهارشنبه-٥بهمن-ساعت١:٤٠شب

سلامی به شادی ربیع الاول.یه جورایی عیدتون مبارک.

البته با اینکه اول ربیعه و تا چند دقیقه ی پیش خیلی خوشحال بودم اما الان ناراحتم چون متوجه شدم انار کوچولو که ٢سالش هنوز تموم نشده بود ویکی از اون کوچولوهایی بود که مامانش تو نی نی وبلاگ براش یه وبلاگ درست کرده بود در اثر سوختگی با آب جوش بعد از چندین روز بستر ی بودن به بهشت خدا رفته و دیگه خاطرات قشنگش در نی نی وبلاگ ثبت نمیشه .واقعا به پدر رو مادرش تسلیت میگم واز خدا یه صبر خیلی بزرگی رو براشون می خوام.روحش شاد.....

تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

امروز همه خونه ی مادر شوهرم اینا بودیم .با کلی غذای نذری از سفره ی امام حسن(ع) یه سفره ی مفصل انداختیم.

بعد از ناهار خواهر شوهرم(مامان امیر حسین)گفت خیلی خسته است و از ساعت ٦ بیداره ورفت خونشون.بعد از یکی دو ساعت هم من و مامانی و خاله ام که خونشون نزدیکمونه راهی خونه شدیم.وقتی مامان و خاله رو رسوندیم و به خونه رسیدیم بابای گل فاطمه گفت اذان داره میده بریم مسجد ومن هم خوشحال وضو گرفتم و با فاطمه گلی و باباش راهی مسجد شدیم .واقعا هر وقت وارد فضای مسجد میشم روحیم عوض میشه.فاطمه گلی هم که عاشق مسجده هر وقت می ریم مسجد میره پیش بچه ها و کلی باهاشون رفیق می شه وبازی می کنه .وقتی چادر گلدارش رو میزنه ماه میشه.بهد از نماز با فاطمه وبابایی به نونوایی سر مسجد رفتیم واقعا بوی بربری گرم وتازه آدم و دیوونه میکنه.یه نون گرم خریدیم وبا هم خوردیم.

قبل از اینکه برسیم خونه بابای فاطمه گفت بریم پاساژسر کوچمون و ببینیم چی داره.یه مغازه ی شیرینی فروشی اونجا بود که نون پنجره ای های خوب وتازهای داشت .ماه هم به مناسبت اول ربیع نون پنجره ای وشیرینی و تخمه خریدیم بعدش زنگ زدیم به مامان و بابایی من که خونشون نزدیک بود گفتیم امشب بیان پیش ما تا کنار هم باشیم.خیلی خوب بود.هر وقت مامان و بابام  و می بینم اشک شوق تو چشمام جمع میشه.خیلی دوسشون دارم.ان شالله هزارساله باشن(ان شاالله)فاطمه امشب حسابی بازی کرد چون دورش شلوغ بود و همگی بهش توجه می کردن.الان هم که دارم  مطلب می نویسم گفت مامانی دوست دارم  عاشقتم ورفت بخوابه.عزیز دلم مامان هم عاشقته ..نفسم.....