فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

دلم برای مهربان فاطمه تنگ میشه

1390/11/2 12:32
1,849 بازدید
اشتراک گذاری

 یکشنبه-٢دیماه -ساعت١٢:٠٠ظهر

هنگامه رنج و غم و ماتم شده امشب
گریان، زغمى دیده عالم شده امشب
 
آهنگ سرشكم، كه رسد بر لب مژگان
با این دل سودا زده همدم شده امشب
 
پایان شب آخر ماه صفر است این
یا آنكه زنو ماه محرّم شده امشب
 
مهتاب، رخ خویش نهان كرد زماتم
چون رحلت پیغمبر خاتم شده امشب
 
از داغ جگر سوز نبى سیّد ابرار
نخل قد زهرا و على خم شده امشب
 
شد كار فلك، خون جگر خوردن از این غم
گردون، ز محن با رخ درهم شده امشب
 
سیماى جهان، غرقه خون دل «یاسر»
در سوگ رسول اللّه اعظم شده امشب
(شاعر:ناشناس)
وفات حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)رو به همگی تسلیت عرض می کنم.دلم ادمی در چنین مصیبت اعظمی می گیرد.
 
کم کم دارم برای رفتن به اهواز اماده می شم.چون برای ثبت نام در رشته ی علوم قران و حدیث به یه سری مدارک که در دانشگاه قبلم هست نیاز دارم در ضمن ان شاالله برای تطبیق واحدم هم باید برم.پروانه خانوم (دوست صمیمیم)هم از بوشهر میاد اهواز تا با هم دنبال کارهامون بریم بعدش هم خدا بخواد با هم میاییم تهران.قراره پروانه چند روز پیشم بمونه.یه ناراحتی هم دارم اون هم اینه که فاطمه طلا رو نمیتونم ببرم چون کارهای دانشگاهیم زیاده و خوشکل خانوم اذیت میشه ولی واقعا برام سخته.حالا مهربون فاطمه رو یا پیش مامانم میگذارم یا پیش مادرشوهرم اینا.واقعا از الان دلم برا خانومی تنگ میشه.
تازگی ها رفتم و گوشواره ی فاطمه رو عوض کردم ویه جفت گوشواره با طرح کفشدوزک براش گرفتم .خیلی خوشکلن.(عکس زیر عکس مهربان فاطمه با یکی از دوستاش به اسم محیا در سوریه است)

امروز خالم با دخترش اومده تهران برای یه سری کارای دانشگاهی .چون دخترخالم در آزمون کارشناسی علوم آزمایشگاهی تهران قبول شده واز بهمن ماه انشاالله درسش شروع میشه.امروز خاله اینا خونه ی مامانم هستن برای همین مامان گفته ما هم برا ناهار بریم خونشون .کم کم باید اماده شیم تا بریم.بابایی من یه انسان بسیار شریف مومن ودر عین حال کم حرفه و کمتر دیده شده که احساساتش رو بروز بده ولی باید ببینید وقتی فاطمه رو می بینه چی میکنه.بابایی قربون این همه لطف و مهربونیت برم.فدات شم الهی.
بابای فاطمه با اینکه امروز تعطیله ولی دایما موبایلش زنگ می خوره وبنده ی خدا وقتش گرفته میشه.از این بزرگانی که دایم به ایشون لطف دارن خواهش میشه توجه کنن که روز تعطیل ایشون متعلق به مهربان فاطمه و مامانشه.بابا تورو خدا کمی مراعات کنید.اذان هم نزدیکه و دوست ندارم تو ای موقع معنوی بیش از این حرف بزنم .دعام کنید.التماس دعا.........

ان شااله در این وقت عزیز طهورای شیرین اذان گوارایتان باد
 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)