فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

اومدم

1391/6/30 1:38
1,363 بازدید
اشتراک گذاری

به نام یگانه خالق مهربانم

پنجشنبه 30شهریور1391-ساعت1:40نیمه شب

دوستای عزیزم سلام.برای این همه تاخیر عذرخواهی میکنم.خیلی از دوستان محبت داشتن و پیام دادن  و من رو شرمنده کردن..

از وقتی که از سفر اومدم هنوز خستگیم در نرفته...نمیدونم چرا...کم حوصله هم شدم.. مامانم مشهد رفته و حسابی دلتنگشم..قربونت برم یه روزه رفتی ولی برام خیلی بیشتر گذشته..تنت سالم باشه و همیشه شادباشی..عکسای زیادی دارم..ایشالله از امروز سعی میکنم دائم بیام و مطلب بزارم..واقعا همتون رو دوست دارم و خوشحالم که هستین...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهره
30 شهریور 91 15:01
خوش اومدی خانوم چه عجب صفا آوردی بذار ببینیم چیا گرفتی؟ چشممون به وبلاگت سفید شد از بس نگاه کردیم ببینیم پست جدید می ذاری یا نه!!
نایسل
31 شهریور 91 1:26
گلممممممممممممم بیا دیگه دوست دارم
باران قلنبه
31 شهریور 91 17:49
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش مستقیم تو وبم مراجعه کنید.در ضمن اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید منتظرم یادتون نره هاااااااااااااااااا یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه ففط تا امشب مهلت دارید
مامان حانیه
2 مهر 91 13:43
با سلام.به دليل متوقف نشدن انتشار فيلم توهين اميز به ساحت مقدس رسول الله در سايتهاي گوگل و يوتيوب استفاده از اين سايت ها در روزهاي یکشنبه ودوشنبه وسه شنبه24و23و25سپتامبراز سوي مسلمانان سرتاسر جهان تحريم شده.لطفا شما هم در اين حرکت اعتراض آميز سهيم باشيد.اطلاع رساني کنيد.
یاس نقره ای
3 مهر 91 1:43
سلام.ماشاالله دختر خیلیییی نازی دارید. با اجازه ما لینکتون کردیم. خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید و اگر دوست داشتید ما رو به دوستاتون اضافه کنید.
فرشته
4 مهر 91 14:27
سلام خــــــــــــــــــوش اومدی