فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

شناگر کم نفس

1391/7/3 2:55
1,099 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خالق مهربانم  هم او که بسیار دوستش دارم و هر چه دارم از اوست

 

سلام.مدتیه هرچی تلاش میکنم حوصله ای در خودم نمیبینم.میدونم این صفت ناپسندیده ایه..ولی خب شاید به زمان نیاز داشته باشه ...یه نوع خودسازی..

شاید برای اینکه بتونم شناگرخوبی باشم باید یه مدت نفس گرفتن رو تمرین کنم...این روزا برای شنا نفس کم دارم....فقط همین قدر بگم که برام دعا کنید...

همتون رو دوست دارم...خیلی خیلی به دعاتون محتاجم...

نمیدونم تا چه مدتی نیستم..شاید خیلی کوتاه در حد دو سه روز ...یا شاید هم بیشتر...نمیدونم...

قبل از رفتن یه خبر خوب هم بدم.بالاخره پسر گل پروانه خانوم هم بدنیا اومد..اونم با وزن 900/1..دلم تاپ توپ میکنه برای دیدنش...ایشالله سلامت باشن..

 

 

دوشنبه-3مهر-1391

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

غزل
3 مهر 91 16:20
سلام آخه چرا؟؟؟؟ خیلی منتظرت بودم عزیزم برات دعا میکنم
مامان نفس طلایی
3 مهر 91 17:42
انشالله به نور صلوات دلت باز میشه : اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
فرشته
4 مهر 91 14:31
عزیزم به خدای مهربون میسپارمت زودی بیا
منتظر
5 مهر 91 22:54
شاید شما هم مثل دل من زیارت امام رضا سلام الله علیه میخوای؟؟؟؟؟
بابا جون یسری
7 مهر 91 13:45
سلام ؛ رسیدن بخیر و عیدتون مبارک میدونم گاهی اوقات وقت کمه و کارها زیاد ، اما لطفا از سهم بچه ها نزنید و از طرفی دل ما برای مهربون فاطمه عزیز تنگ میشه ، مدتی بود ، هر وقت به وبلاگش سر می زدیم مطلبی نمی دیدیم ، فاطمه جان یه جورایی ما رو مجذوب خودش کرده و دوستش داریم . روی ماهشو ببوسید. یا علی - التماس دعا
زینب(عمه آرتمیس)
7 مهر 91 17:00
سلام,دختر نازی دارین.با اجازه لینکتون کردم.خوشحال میشم به ما سر بزنید