فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

تقدیم به مهربان فاطمه

1391/5/22 0:34
1,308 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدایی که تو را به من داد تا همه وجودم باشی

...............................................

امشب این دومین پستی هست که میگذارم .این شعر رو توی یکی از

 وبلاگا خوندم به اسم "هدیه ای از طرف خدا"دلم میخواد من هم اونو

به فاطمه دخترم تقدیم کنم:

بسم الله

 

تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی

و بهترین غزل توی دفترم باشی

تو آمدی که بخندی ، خدا به من خندید

و استخاره زدم ، گفت کوثرم باشی

خدا کند که ببینم عروس گلهایی

خدا کند که تو باغ صنوبرم باشی

خدا کند که پر از عشق مادرت باشی

خدا کند که پر از مهر مادرم باشی

همیشه کاش که یک سمت ، پدرت باشد

تو هم بخندی و در سمت دیگرم باشی

تو آمدی که اگر روزگارمان بد بود

تو دست کوچک باران باورم باشی

بیا که روی لبت باغ یاس می رقصد

بیا گلم که خدا خواست دخترم باشی

تو آمدی و خدا خواست از همان اول

تمام دلخوشی روز آخرم باشی

 

________________________________

مامان قربونت بره با امروز ٢روزه که حال نداری و گلاب توی روت بالا میاری

میگن ویروسه

کم حرف شدی و دایم میگی مامان شکمم رو مال مال کن..یعنی مالش بده

قربونت برم دردت بخوره تو جونم تحمل دیدن چشمای

بی حالت رو ندارم...خدایا

به همه ی بچه ها شفا بده ..

مهربون فاطمه ی من رو هم خوب کن

آمین

..............................................................................

برای مهربون فاطمم دعا کنید زودتر خوب شه

یا علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامانی
21 مرداد 91 7:16
ایشالا زود خوب بشه
آوازقو
21 مرداد 91 8:44
سلام .خدابد نده . اینشالله هرچه زودتر خوب بشه.
زهره
21 مرداد 91 13:15
سلام فاطمه جون چشه؟ مواظبش باشید این گل ناز بیحال و پژمرده نشه انشاءالله زود زود خوب خوب بشه
مامان نفس طلایی
21 مرداد 91 13:15
هزار ماشالله انشالله که زودی خوب شه عجب شعر قشنگی التماس دعا
مامان و بابای سونیا
21 مرداد 91 13:49
سلام دعا می کنیم انشاالله زودتر حالش خوب بشه این پوسته وبلاگتون خوب نیست شماره صفحات نداره
مامان حسناسادات
21 مرداد 91 14:47
ان شالله که زود خوب بشه. بچه ها وقتی مرض میشن خیلی مظلوم میشن. آدم دلش کباب میشه
منم سر گشته ی پیمانت ای دوست
21 مرداد 91 17:20
سلام خوبی؟ از ظهر تا حالا هرچی باهات تماس میگیرم جواب نمی دی تو فکر فاطمه هستم بهتره؟یه خبری بهم بده
مامان سونیا
21 مرداد 91 18:56
ای جونم الهی درد و بلات توی سر دشمنات بریزه خاله جونی مامانی مراقب گلی خانم باش هوا گرمه بدتر از این نشه
مامان سونیا
21 مرداد 91 18:57
قالب وبتون قشنگ خانمی مبارک گل دختر باشه بازم پیشمون بیایید خوشحال میشیم
مامان سونیا
21 مرداد 91 19:52
سلام مامانی فاطمه جون روزهای قبل از اینکه حالش بد بشه چی خورده؟
بابا جون یسری
22 مرداد 91 2:01
سلام بر شما بندگان خوب خدا من نمی گم خدا بد نده ! آخه خدا که بد نمیده اما اینو میگم که خدایا این کوچولوها طاقت درد رو ندارن و پدر و مادرشون هم دست کمی از اون بچه ها ندارن و زجر می کشن ، البته ناگفته نماند که من به فاطمه جان علاقمند شده ام و در لابلای انبوهی از وبلاگ بدنبال او هستم تا مطلبی جدید ازش بخوانم. پس از خدا میخوام زودتر خوبش کنه . انشاءالله راستی من با تمام احترامی که برای نظر شما قائلم ، با این تعبیر که فرزند هدیه خداست مخالفم ، لذا اگر دوست داشتین چهارشنبه سری به وبلاگ دخترم بزنید ، میخوام این موضوع رو نقد کنم . یا علی مدد
مامی امیرحسین
22 مرداد 91 15:15
آخی عزیزم...چه خوب که تم وبلاگتو عوض کردی.از دیدن عکسای فاطمه جون خیلی خوشحال شدم.چقدر نازه ماشالا...خدا حفظش کنه.منم خیلی دلم یه دختر میخواد.مثل فاطمه جون نازم.خدا حفظش کنه.
فاطمه سادات
22 مرداد 91 18:06
چقد نازه این مهربون فاطمه جیگر ماشالله....دوست دارم بدونم فاطمه جون چشمای قشنگش و موهای نازش به شما رفته یا به پدرش؟ راستی رمزم بده
بابا جون یسری
24 مرداد 91 4:00
درود خدا بر شما فرشتگانی که از فاطمه جان عزیز نگهداری می کنید ، ممنونم که به اظهار نظر دیگران اهمیت می دهید ، معرفی سایت فاطمه جان را خواندم و از بابت آنچه برایم ارزش قائل شدید سپاسگذارم . امیدوارم جسارت بنده حقیر را به بزرگواریتان ببخشید و امیدوارم در پناه فاطمه زهرا (س) سالم باشید
عارفه
25 مرداد 91 1:34
الحمدلله که حالش خوب شد ماشالله به این دخمل ناز
در انتظار ....
29 مرداد 91 0:33
خدا این وجود را حفظ کنه.معدن طلاست...ماشاالله