فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

سخنی با خداوند مهربونم......

1391/5/22 2:34
4,185 بازدید
اشتراک گذاری

شب ٢٣رمضان-شب قدر

به نام او که خیلی شرمندشم

الهی العفو..الهی العفو..

..................................................

خدایا هر چه جلوتر میرم آرزوهایم بیشتر و بی حیاتر نسبت به تو میشم.

خودت میدونی دوست دارم.

ولی میدونم که تو بیشتر دوستم داری.

خدایا فقط توی دعاهام دنبال خودم و آرزوهامم.

خدایا بهم یاد بده که بدونم همه چیزم از توست.

هرچند که میدونم و خودم رو به ندونستن میزنم.

ای واااااای من کجا و بندگی تو کجا

خدایا با همه ی گناهام همیشه به رحمتت امیدوارم.

از بس مهربونی بی شرمانه گناه میکنم.

خدایا نزار اونطوری که هستم فرزندم رو بار بیارم هرچند باید آدم بشم تا فرزندم هم مصلح بشه.

خدایا به حق فرق شکافته علی کمکم کن با تو بیشتر دوست بشم.

چقدر شرم دارم از اینکه با تو حرف بزنم و ادعا کنم بندتم وازت بخوام به حرفم گوش کنی.

ولی تو دوست داری من با تموم گناهام بیام پیش خودت.

داد بیداد از دست این منیت ها و بی حیایی ها و غفلت ها.

خدایا اگه

امشب بخشیده نشم چه کنم.

خدایا چیزی ندارم در دستم جز لطف و احسان خودت.

خدا نزار با این غفلتها بمیرم اون هم توی این زمونه که مرگ جوون و پیر نمیشناسه

و هرلحظه باید اماده ی رفتن بشیم.واویلا از این همه گناه و بی توشگی.

اما خدایا به جز لطفت و کرمت خدای مهربونم من هیچی ندارم.

تو این دنیا هیچی  که نداشتم اگه بگم عاشقم بی انصافیه ولی محب فاطمه  س بودم.

میدونم پرروییه ولی به حب ایشون اسم تنها دخترم رو فاطمه نهادم.خدایا ولمون نکن که اگه ولمون کنی وامصیبتا.

خدایاما رو ببخش و مرگمون رو جز شهادت قرار مده.خدایا این جان ناقابل رو ذره ذره به درگاهت بپذیر.

خدایا سخته بگم منتظر مهدی عج تو بودم.

خیلی نامردی ها کردم.

اونطور که باید نبودم.خدایا یه دل منتظر بده به ما.

خدایا رمضونت داره میره و من دست خالی و گداتر همیشه

چه کنم یا رب.

خدایا فاطمه ی من رو فاطمی کن.

اون رو به کنیزی حبیبه ات حضرت زهرا بپذیر.

خدایا حجاب اورا تاج و شرف دنیا و آخرتش گردان.

خدایا هر چه گویم کم است.

تو آنچه از کرمت هست در سفره ی ما گذار و توفیق را در خانه مان بنما.که مدتی است فهمیدم توفیق روبه همه نمیدی مگر نظر کرده ها.

یا رب نظری.

خدایا به بندگی ما نگاه نکن ..خدایی خودت رو در نظر بگیر.

العاقبه للمتقین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آوازقو
22 مرداد 91 13:25
سلام گلم.مناجاتت را با خالق یکتا خوندم. عاقبت به خیرباشی.....خدای مهربان دخترگلتو حفظ کنه.....
آوازقو
22 مرداد 91 13:25
سلام گلم.مناجاتت را با خالق یکتا خوندم. عاقبت به خیرباشی.....خدای مهربان دخترگلتو حفظ کنه.....
مامان سونیا
22 مرداد 91 15:33
آمین یا رب العالمین خیلی زیبابود خوش به احوالت که حال قشنگی داشتی تا این کلمات زیبا رو نوشتی من که لذت بردم انشاالله خدا همه این حاجاتی رو که از خواستی روا کنه و همه رو به ما هم اگر صلاح دونست بده
مامان سونیا
22 مرداد 91 15:34
سلام مامان حال فاطمه خانم چطوره بهتر شده انشاالله از احوالش برامون بنویس انشاالله که زود خوب بشه و شما از نگرانی دربیایی
مامان نفس طلایی
22 مرداد 91 15:47
خدای مهربونم ...
مامان سبحان جون
22 مرداد 91 18:53
ممنون که به ما سر زدی لینکتون کردم دخمل خوشملیتون رو هم ببوسید راستی شنبه اینده به سبحان کوچولو رای میدی توی مسابقه؟ دوباره خبرت میکنم که یادت نره میسی
فرشته
22 مرداد 91 19:40
مامان سارا
23 مرداد 91 14:54
سلام .طاعاتتون قبول .برای سارا عکسای جدید گذاشتم خوشحال میشم به ما سر بزنید
فرشته
23 مرداد 91 16:50
بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
24 مرداد 91 0:28
سلام خوشحال شدم که حال دختر گلتون خوب شده مارو هم دعا کنید یک چیزی که فراموش کرده بودم بگم به هیچ وجه بادمجان ندید بخوره براش خیلی مضره
مامان ابالفضل
24 مرداد 91 2:27
سلام فاطمه خانومی چطوره ؟بابا این عکسای گلشو که میذاری براش اسفند هم دود بده ماشاالله هزار الله اکبر خدا حفظش کنه از چشم بد.
مامانی درسا
24 مرداد 91 2:27
عزیزم طاعاتت قبول درگاه حق ..... گل دخترم خیلی ماه شده ...... هزارماشاالله ...... الهی که مناجاتت رو خدا قبول میکنه چون میدونم بنده خوب خدایی عزیزم
مامان آمیتیس
24 مرداد 91 4:59
خصوصی
مامان آمیتیس
24 مرداد 91 5:20
در شگفتم که سلام آغاز هر دیدار است ولی در نماز پایان است. شاید بدین معناست که پایان نماز آغاز دیدار است