فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

جدا شدن از خود....

1391/5/16 6:46
1,323 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای من وتو

دوشنبه-16مرداد1391-17رمضان المبارک-ساعت6:30صبح

سلام...امشب به همسرم گفتم برام بلیط بگیره چند روزی

برم بوشهر پیش دوست خوبم پروانه...چند دلیل داره:

اینکه من و مهربون فاطمه کمی دل و دماغ پیدا کنیم چون حسابی

حوصلمون سر رفته

دوم اینکه دلم برای پروانه تنگ شده و اگه توی این چند روز نرم معلوم

نیست دیگه بتونم برم چون برای دنیا اومدن نی نی خوشکلش

 میره شیراز

وسوم اینکه دلم میخواد کمی از خودم جدا شم...دنبال روحیه گرفتنم...

حالا اگه بلیط گیرم اومد فردا شب میرم

....................................................

از بعد از افطار که اومدم خونه دایم در حال جمع و جور کردن

 خونم...مهربون فاطمه ی عزیزم هم امشب زود خوابید...وای اینقدر

 حرف زدنش شیرین شده که دلم میخواد

بخورمش

وخیلی هم با محبت و مهربون..

..............................................

مامان قربونت بره که تموم این خستگی های مامان و بابا

و کم حوصلگی هامون رو تحمل میکنی..

.................................................

حالا کم کم باید برم سراغ چمدون بستن..خیلی کار دارم..

ذوقی درون دلم پر پر میکنه..

پروانه جان دارم میام..

 

 

 

این عکس توی مشهد مقدسه-سال پیش نیمه ی شعبان من و همسرم و مهربون فاطمه هم بودیم..یادش بخیر

 ....................................................................

شب های قدر رو (یعنی دو شبش رو )بوشهرم...

از همه ی دوستان گلم التماس دعا دارم..

تو این شبای عزیز من و مهربون فاطمه رو یادتون نره..راستی برای نی نی بعدیم هم دعا کنید

...................................

فعلا خدا حافظ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی
16 مرداد 91 7:12
سلاممممم عزیزدلم خوبین؟ دخترت چه نازه ماشالا بله منم لینکتون کردم رمز رو خصوصی گذاشتم
شاهده
16 مرداد 91 9:15
سلام عزیز واااای چه کار خوبی می کنید چقدر دوستتون نور بالا میزنه خوش بسعادتش من که دوستام خیلی دورن به شدت دوست دارم ببینمشون ولی....راستی خانومی به این دوست ماهتون هم اطز طرف بنده التماس دعا بده...خوش بگذرههههههه
مامان حسناسادات
16 مرداد 91 13:51
خوش بکذره عزیزم التماس دعا
نایسل جون
17 مرداد 91 14:17
مامان نازی نازی فدات شمممممم قربونت عزیزم منم دارم اعتماد میکنم مگه خلافش ثابت شه
نایسل جون
17 مرداد 91 14:17
فدات شممم مرسییییییی درست کن خیلی خوشمزه است
آزاده
21 مرداد 91 16:15
سلام خانومم. خدا از دهنت بشنوه. تو این شبا واسه منم دعا کن.در ضمن دختر نازی داری خدا حفظش کنه.
در انتظار ....
29 مرداد 91 0:36
وای خدا چه دوست نازی.الهی همیشه با هم دوست باشید...