فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

امشب دلی تبدار دارم.......

1391/5/15 5:53
1,478 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خالق جانان

یکشنبه -١٥مرداد-١٦رمضان المبارک-ساعت ٥:٤٠صبح

سلام.امروز حسابی دلم گرفته.از این ور که فهمیدم

 برادر شوهرم دیشب به دیدار حضرت اقا رفته.البته برای ایشون

 دلم خوشحاله ولی از کم سعادتی خودم دلم گرفته.از اون ور

هم دیدم عارفه جون توی وبلاگش زده داره میره دیدار

خصوصی شاعران با آقا.من هم خیلی دلم میخواد یه دیدار خصوصی

خدمت ایشون برسم.خدایا دلتنگ حضرت آقا هستم.خدایا تو که از

دل من خبر داری..ارادت و عشق من رو به ایشون میدونی تو قسمتم کن.

..................................................

امشب  هوای دیدن دلدار دارم

از غصه ی هجرش  فغان و شیونی جانسوز دارم

فکر سلام و قصه ی دیدار با یار

از دوریش هیهات دلی تبدار دارم

...............................................

میدونم شاعر نیستم و ذوقی هم ندارم ولی امشب عجیب این بیت بر روی زبانم بود و اشک ها جاری.

یا رب مددی

.

...................................................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

برای تو که می آیی
15 مرداد 91 7:14
سلام عزیزم ، مرسی از کامنتت، فاطمه جون ماشالله خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه و همیشه کنار هم شاد و سلامت باشید ، التماس دعا
بابای یسری جون
15 مرداد 91 10:53
سلام بر شما بندگان خوب خدا قبل از هر چیز باید تبریک گفت اسم زیبایی را که بر روی این فرشته زمینی گذاشته اید و به حق نام قشنگ فاطمه (س) برازنده اوست در وهله دوم ابراز خرسندی می کنم که فاطمه جان را با عشق به مام زمانمان (عج) و نایب برحقش بزرگ می کنید که مسلما تاثیر بسزایی در روند رشد او خواهد داشت و سوم وبلاگ زیبایی دارید که باعث افتخار بنده است که شما را لینک کنم چهارم در این ماه پر خیر و برکت التماس دعای مخصوص دارم یا علی
مامان حسناسادات
15 مرداد 91 12:51
شرمنده میشه دوباره تو نی نی گپ تاییید کنید. خصوصی
ریحانه النبی
15 مرداد 91 13:25
سلام من امنه هستم بهم حتما سر زدم به خاط حرف هات هم ممنون بهم روحیه دادی سایت رو دستو پا شکسته درست کردم ممنون از لطفت
الهام مامان آوینا
15 مرداد 91 15:12
سلام. وبلاگ جالبی دارید و مهمتر از اون اسم زیبا ی فاطمه که بر روی دخترتون گذاشتید و من به این اسم علاقه شدیدی دارم می خواستم اسم دخترم را فاطمه یا زهرا یا حصان بگذارم ولی بدلیل اینکه نزدیکترین افراد خانواده این اسم ها را داشتند متاسفانه نتونستم. من شما را لینک کردم. خوشحال میشم شما هم با نظراتتون ما را شاد کنید...
مامان نفس طلایی
15 مرداد 91 17:21
سلام عزیزم فکر می کنم ماه مبارک بعضی از نماز هاشون برای عمومه ... می تونی پیگیری کنی و بری ... التماس دعا دارم
به عشق ابالفضل
15 مرداد 91 19:48
سلام دل منم گرفت انشالله خداهر چه زودتر نصیبت کنه /ولی باخودم میگم دیدن روی تورا دیده ی جان بین باید وین کجا مرتبه ی چشم جهان بین من است.
شاهده
16 مرداد 91 9:11
سلام عزیز دلم الهی بگردم توو ماه مبارک نماز های طهر آقا جان برای عموم هستش میتونی بری منتهی باید خییییییلی زود بری تا بری داخل اتفاقا آقا جان بین دو نماز طرف خانوم ها میشینن....ما یه مدت خونمون کوچه پشتی خونه آقا بود توو پاستور...دیگه ازون وقت که پدر شوهرم باز نشسته شد این فیض هم از ما گرفته شد...وایییییی دلم براشون تنگه اساسی...راستی یادت نره واسم دعا کنی؟
بابا جون یسری
18 مرداد 91 23:04
مامان مهربون فاطمه نمیدانم چند بار توفیق داشته اید آقا را از نزدیک بینید ، اما این امید را دارید که هر از گاهی چشمانتان به جمالشان روشن شود ، ولی ما فقط دلمان به این خوش اشت که آقا را فقط در اول سال نوروز در شهرمان ( مشهد ) ببینیم ، این افتخار کمی نیست ، اما مجال اندکی است که خیلی زود دیر می شود و باز برای شوق دیدار سالی دیگر چشم بکشیم ، همان هم معلوم نیست زنده باشیم یا نه