فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

هر روز افطاری ۰۰۰۰۰

1391/5/14 18:28
1,529 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خدای مهربان پرور سلام۰دارم با مهربون فاطمه میریم افطاری۰خدا همیشه سفره ها رو با برکت کنه۰ولی ارزوم شده یه روز بشینم تو خونه به خونه برسم۰تا روزم حوصله کاری رو ندارم۰این روزها هم افطاری این و رو اون وریم۰نمیرسم۰اگه شد شب تا سحر یه خونه تکونی میکنم۰از بی نظمی بدم میاد۰فاطمه گلی هم نشسته و عمو پورنگ میبینه۰پیش دبستانی هم هنوز ننوشتمش۰ایشالله فردا۰دلم میخواد یه بار دیگه نمایشگاه قران برم۰میخوام اگه شد فاطمه رو ببرم بخش کودکش تا با قران بیشتر اشنا بشه۰ایشالله۰برم دیگه۰خداحافظ شنبه-۱۴مرداد۱۳۹۱-ساعت ۶:۳۰بعدازظهر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نایسل جون
14 مرداد 91 19:04
وای چقدر باحجاب شده دختر نازمممم ایشالا ببریشی کلاس قرآن فداش بشم افطاری خوش بگذره هی هرورززز هروز
مامان آمیتیس
14 مرداد 91 19:23
سلام. قبول باشه. دم اذان ما رو هم دعا کنید
مامان بهراد
14 مرداد 91 19:31
خاله جوون رای گیری شروع شداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید
به عشق ابالفضل
15 مرداد 91 5:03
هرروز یه قالب خوشکل
آواز قو
16 مرداد 91 7:45
سلام ودرودی بیکران بر قلب ولایتمدارت .....موفق وموئد باشی.....خیلی از نوشته هات خوشم اومد .وهمینطور از ایمانت خدا در پناه خودش حفظت کنه ........ به وب منم سربزنید .خوشحال میشم .....آدرس وب من .... www.avazeghoo.niniwblog.com.
ناهیدفاطمه
6 دی 91 14:30
سلام دلم براتون تنگ شده چرا نمیاین.هی به وبتون سر میزنم بعد اینکه به سختی بازمیکنه می بینم که آپ جدیدنذاشتین.بیاین وبنویسین منتظرتونم راستی یه سوال دارم که از همون روز اول دیدن وبتون برام پیش اومده:اسم دخترخوشگلتون واقعا مهربان فاطمه است یا خودتون اینطوری صدامیکنین آخه نازنین زهرا شنیدم ولی مهربون فاطمه نه!