فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

مدینه شهر پیغمبر

1391/2/18 21:03
1,820 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوشنبه -ساعت 19:22به وقت مدینه.هتل جوهره العاصمه

سلام.از مدینه دارم پست میگذارم.دلم برای همتون تنگ شده.اینجا بهشته.جای همتون خالی.پروانه ی گلم مطلب زیباتو خوندم.برای تو و مامانت و نی نی خوشکلت مخصوص دعا کردم.من هم دل تنگتم.بوووووووووووووووووووس.خیلی میخوامت.از اینکه خواهری مثل تو دارم به خودم میبالم.

 

آمنه جونی نشد ازت خداحافظی کنم.از بس عجله داشتم.دوست دارم و برای یه نی نی خوشکل برات دعا کردم.تو رو هم می بوسم.

 

 

از خدا می خوام روزی همتون کنه که بیاین.عالیه.حال و هوای عجیبی داره.

 

مدینه شهر پیغمبر  مدینه شور و شینت کو   حسینت کو حسینت کو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامی امیرحسین
18 اردیبهشت 91 20:59
خوش بحالتون ...واقعا...برای ما هم زیارت مجدد و توفیق بندگی طلب کنین خواهش میکنم...
مامان سرباز كوچولو اقا(ع)
18 اردیبهشت 91 21:35
سلام . هنوز كوچه هاي مدينم تنگ و خلوت است ؟ ميگويند گوش تيز داشته باشي پژواك ان .....ميشنوي .مي شنوي ؟؟؟؟؟ التماس دعا ميتونم لينكتون كنم؟
مامانی طهورا
18 اردیبهشت 91 21:55
خوش بحالتون عزیز ما رو هم دعا کنین
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
18 اردیبهشت 91 23:41
وااااااااااااای خوش به سعادتت خیلی دعام کن امروز نتم وصل شد وگرنه زودتر میخوندمت
lمامان چند فرشته
20 اردیبهشت 91 1:18
التماس دعا
مامان امیر حسین
20 اردیبهشت 91 1:55
سلام عزیزم میدونم که خوبی وهیچ ملالی نداری جز دوری فاطمه خوش به حالت مگه میشه بد بگذره در کنار همسر گلت در بهترین شهر ها مدینه منوره من امیر حسین و حسن عزیزمو حسابی دعا کن لطفا به داداش گلم بگو حتما ما رو دعا کنه خبر خوابی هم که برام دیدی بهم رسید انشاالله که همینطور میشه راستی حلالم کن بعد حتما دعام کن می بوسمت بووووووووس
منم سرگشته ی پیمانت ای دوست
20 اردیبهشت 91 10:43
سلام معصومه ی عزیزم ، تقریبا"1:30 پیش مهمونام رفتن و من فرصت کردم بیام اینجا باورت نمی شه پریشب وقتی پستت رو دیدم چقدر خوشحال و هیجان زده شدم جالب اینجا بود که میثم هم خیلی خوشحال شد ، بعد هم گفت : واااای! یادش به خیر همون هتلی که ما هم بودیم!!اونجا از فرصت هات خوب استفاده کن نذار زمان از دستت بره چون خیلی زود میگذره ، علاوه بر خودت که همیشه محتاج دعاتم به آقا مصطفی هم بگو حتما" دعامون کنه .بی صبرانه منتظر دیدنتم خواهر خوبم سلام ما رو به مولامون ، حضرت رسول(ص) ، مادرمون حضرت زهرا(س)،ائمه بقیع (علیهم السلام) و همه ی بزرگواران دیگه ای که اونجا هستن برسون. خیلی مواظب خودت باش عزیزم ، یه وقت این (...) ندزدنت!!!
مامان آینده
23 اردیبهشت 91 16:04
سلام عزیـــــــــــزم ....ببخشید تو این چند روز نشد بیام ..وووووااااای چه حس خوبی ...یهو دلم خواست ..کاش خدا قسمت ما هم بکنه ...ممنون که از اونجا و حال و هوای اونجام برامون میگی ....فکر نمیکردم از اونجا پست بزاری ...ممـــــــنونم .......انشاا... که به سلامتی بر میگردی ....سلام ما رو هم برسون ....حتما .......خیلی خیلی خوشحال شدم .....بازم میام پیشت ....ممنون از دعات ....
lمامان چند فرشته
26 اردیبهشت 91 2:17
برای فرشته هام هم دعا کن دعا کن همه گلای باغ زندگی عاقبت به خیر بشن ,دعا کن رو به سمت افتاب ببالن و قد بکشن,دعا کن نرسه اون روزیکه خدای نکرده شرمنده خدا و مولایمان مهدی شویم >دعایمان کن که سخت محتاجیم
فریبا مامان حسام
29 اردیبهشت 91 2:53
سلام.زیارت قبول. به جای ما هم زیارت کنید. خیلی خوشحال شدم که مشرف شدید.