فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

کرببلا نبر زیادم جوونیم وپای تو دادم.......

1390/12/26 21:36
2,170 بازدید
اشتراک گذاری

 

پنجشنبه-26اسفند-ساعت 21:30

سلام.امروز به طرز عجیبی دلم گرفته و قلبم تحت فشاره.دائم گریه می کنم.دلم هوای زیارت اقا امام حسین رو کرده.میدونید چیه مادرشوهرم اینا و برادر شوهرم عازم زیارت کربلا هستند.من هم خیلی ذلم می خواست برم.نزدیکه 8ساله که لیاقت دیدار حرمشون رو ندارم.هر کاری می کنم دلم باز نمیشه.حالم اصلا خوب نیست من هم کربلا می خوام.

خدایا به فریاد دلم برس.مثل دیوونه ها توی خونه میگردم آرامش ندارم.یکم میشینم دوباره بلند میشم میرم تو اتاق دراز میکشم.خدایا دلم رو آروم کن.خیال کربلا از ذهنم بیرون نمیره.اشک امانم رو برده.فعلا خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عارفه
27 اسفند 90 0:57
چه حس خوبی چه درد بدی درد دوری!
مامان آینده ( آرزو)
27 اسفند 90 3:17
سلام دوست خوم اول اینکه قالب نو مبارک قالب وبلاگ مهربان فاطمه خیلی ناز شده البته تا الان همشون قشنگ بودن ولی این دخترونه تره... دسستت درد نکنه ...بعدش هم نوشته هاتو که خوندم منم خیلی یهو دلم هوس کربلا کرد ...تو سال جدید برات بهترین ها رو آرزو مندم و امیدورام که هر چه زودتر قسمتت بشه عزیزم خودتو زیاد اذیت نکن دوست خوبم انشاا... در سال جدید قسمتت میشه نگران نباش امیدوار باش//
مامی امیرحسین
27 اسفند 90 10:14
الهی...ایشالا دوباره قسمتت میشه.اصلا این حالی که داری یعنی طلبیده شدن دوباره.به همین زودیا...
منم سرگشته ی پیمانت ای دوست
27 اسفند 90 17:20
به سر شور خدا دارم هوای کربلا دارم... ای بابا!!کیه که دوست نداشته باشه بره کربلا ."کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامی در میان نام ها کربلا حرم عشق است " سید شهیدان اهل قلم. خوش به حال بعضی ها که تازه از کربلا اومدن حالا هم رفتن پابوس امام رضا(ع)!!! منم خیلی دلتنگم ...السلام علیک یا ابا عبدا... السلام علیک و رحمه ا... و برکاته....