فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

خانه دل...................

1390/12/24 3:26
1,436 بازدید
اشتراک گذاری

 

چهارشنبه-٢٤اسفند-ساعت ٢:٣٠صبح

سلامی به طراوت بهار...امسال یه حال و هوای عجیب دارم.شاید به خاطر اینه که اولین سفریه که توی عید با مهربان همسرم اونم با ماشینمون داریم میریم.علت اینکه تا حالا هم نرفتیم این بوده که ما تا سال گذشته ساکن اهواز بودیم ورسم بر این بوده که اقوام از تهران بیان اهواز.

 

امسال قراره با هم به ایلا م بریم (خونه ی یکی از بهترین دوستامون که واقعا ماهن)بعدش هم پیش به سوی اهواز.

niniweblog.com

چند روز پیش خواب دیدم مامان و بابام دارن میرن مکه .توی خواب بغض کرده بودم و به همسری می گفتم من هم دلم می خواد برم.بعد از دوروز خبرای خوبی رسید که احتمال زیاد من و همسرم به مکه خواهیم رفت .البته صد در صد نیست.دعا کنید جور بشه.اگر بشه تو این سفر برادر شوهر و جاریم هم هستن.تو رو خدا دعاکنید بطلبه...

 

niniweblog.com

((یا الله و یا الله و یا الله

دلم حال و هوای طواف خانه ات را دارد.چشمانم ندیده به دور حرم امنت می گردند.چشمان با دیدنت به سجده می روند وعاشقانه وضوی عشق می کنند

ندیده تو را لبیک می گویم .چه خوش زمانی که من هم لایق لبیک تو شوم.

چه خوش است خیال زیارت تو.چه زیباست در دامن تو بودن.

شستن سیاهی جان با سیاهی پرده ی خانه ات

بلور اشکهای عاشقان جار ی است از زمزم

جان ها همه از بن کنده اند

خدایا دیوانه گشته ام در رویای شیرین خانه ات

رحمی کن

پروردگارا به اشتیاقم رحم کن و مرا بطلب...

ارحم یا ارحم الراحمین))

niniweblog.com

مهربون فاطمه هم بالاخره خوابید.من هم کم کم باید راهی یه خواب خوب بشم.امروز روز خوبی بود و خوب هم به پایان رسید.

ان شاالله امسال سال ظهور مهدی فاطمه باشه(آمین یا رب العالمین)

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله جون احمد
24 اسفند 90 9:45
انشالله سفر روحانی مکه روزی شما و همسر محترمتون بشه فرشته کوچولوتون را از طرف من ببوسید
مامان آینده ( آرزو)
24 اسفند 90 11:01
سلام عزیزم ... به سلامتی انشاا.. که ایلام و اهواز خوش بگذره .... ووووووووااای ..خیلی خوشحال شدم خوش به سعادتتتون انشاا... که جور میشه سفر مکه تون .... میدوار باش عزیزم .... خیلی خوشحال شدم .... چه سفری میشه اون ....
عارفه
24 اسفند 90 15:48
ایشالله سفرتون قطعی بشه خواهر گلم
ما مان سونیا
24 اسفند 90 20:13
انشاالله که سفر بی خطر باشه و خوش بگذره اگر زیارت خانه خدا نصیبتون شد اونجا یک یادی هم از ما بکنید و ما رو از دعاتون بی نصیب نکنید
ما مان سونیا
24 اسفند 90 20:16
انشاالله سفر خوش بگذره انشاالله زیارت خانه خدا هم نصیبتون بشه ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نکنید
lمامان چند فرشته
25 اسفند 90 0:56
االهی طواف خونه خدا ,مسجدالحرام,مسجدالنبی,مدینه و محمد,بقیع و ..........الهی قسمت تمامی ارزومندان از جمله شما دوست خوبم شود .امین
عارفه
25 اسفند 90 11:27
ممنون گلم
ابجی مریم
25 اسفند 90 23:50
ببخش که تاحالا به خاطر درسام نتونستم زیاد به وبلاگت سر بزنم.راستی که اهنگ وبلاگت خیلی زیباست..امیدوارم که این سفر نصیبت بشه و برای ما خیلی دعا کنی.
مامی امیرحسین
26 اسفند 90 12:15
الهی به حق فاطمه زهرا زودتر قسمتتون بشه و برید.فاطمه جون رو هم میبرین؟قربونش برم حاج خانوم کوچولو پیشاپیش سال نوتون مبارک.بهترین ها رو براتون آرزو میکنم
عارفه
26 اسفند 90 15:19
پیشاپیش عیدت مبارک عزیز دلم خیلی از اینکه دوستی به خوبی تو پیدا کردم خوشحالم ایشالله امسال سال نی نی دار شدن و عاقبت بخیری و سلامتی و عشق و ایمان کامل برای تو باشه ای سالِ سعید و سورِ عیدم از تو سرسبز و سحر خیز و سپیدم از تو سرمایه ی هفت سینِ من کامل شد تا سینِ سلام را شنیدم از تو