فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

سخنی کوتاه...از همه جا...

1391/11/30 1:22
1,459 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند صبورم....

باسلام....این روزها سرم بسار شلوغه...اسباب کشی دمارم رو دراورده...توی هر وبلاگی هم میرم میبینم مثل اینکه همه اسباب کشی دارن...خب البته ایشالله به سلامتی و خیر و خوشی باشه...ولی واقعا مشکله...دم عید...با زمان کم...دو تا عروسی...سفر به اهواز برای عید...بردن اسباب و چیدنشون...یاابالحسن...خودت کمکم کن...

مهربون فاطمه هم حسابی توی شلوغی خونه و اسبابها و کارتون ها از آب گل آلود ماهی میگیره و حسابی مشغوله...

قربونش برم که یه کارتون رو روزی سی بار میبینه و وقتی خیلی دیر وقت میشه بهش میگم برو بخواب میگه بزار این کارتون تموم بشه بعد...

اینجاست که نمیدونم عصبانی باشم یا بخندم..آخه خسته نمیشی مامانی!!!!!!!!!!!!!!!!!

این ترم رو هم یه درخواست مرخصی برای دانشکده فرستادم...امیدوارم موافقت کنن...

این مدت که نبودم خریدها و عکسهای جالبی دارم که ایشالله بعد از اسباب کشی براتون حتما عکساش رو میزارم...

خیلی خستم...ولی فصل الخطاب مطلبم که البته باید سرآمد مطلبم میبود اینکه...

 

 

بی ولایت هرگز..

چند روزی است دلم خونه...

تحمل ناراحتیه حضرت آقا رو ندارم...

همین قدر بگم که جانم و مالم و فرزندانم...سلول سلول...فدای چشمهایت آقا.....فدای اشکهات...

 

 

ای غصه هایت قاتلم!

هرشب دعایت میکنم                داغت نبینم جان من!

جان را فدایت میکنم

باید بلرزد قلبشان!

وقتی شنیدند این سران                گفتی که من"فعلا"فقط!

دارم نصیحت میکنم

 

پسندها (1)

نظرات (40)

فرشته
30 بهمن 91 13:39
انشالله به سلامتی اسباب کشی کنی وسال پربرکتی داشته باشی خیلی مراقب خودت باش عزیزم
زهره
30 بهمن 91 15:02
موفق باشی عزیزم و مواظب خدا باش خدا قوت!
لحظه های من و تو
30 بهمن 91 20:26
انشالله بسلامتی. خودتو زیادی خسته نکنی ها. مراقب خودت باش. انشالله موفق باشی
مطلع عشق
1 اسفند 91 13:43
سلام خانم..... احوالاتتون؟؟؟؟ احسنت که چه زیبا و به جا نوشتید ما با ولایت زنده ایم...... بفرما خصوصی
مامان تسنيم سادات
2 اسفند 91 13:43
خدا كمك تون كنه با اين حال روز أثاث كشى كه خيلى سخته مامانى عزيزم شعرى كه نوشتيد خيلى قشنگ بود
مامان نفس طلایی
2 اسفند 91 14:55
انشالله موفق باشی تو همه ی زمینه ها ...
مامان آینده (*آرزو*)
3 اسفند 91 12:31
سلام عزیزم به سلامتیییییییییییییی جا به جا میشی نگران نباشششششششششش ...مث من خیلی زود گذشت و جا به جا شدم ...مواظب خودت باشششش زود زود بیا بازم منتظر عکسهااااااااا هستمااااااااااااااااااااا
آوازقو
5 اسفند 91 10:55
سلام خانومی ....خسته نباشی ....به سلامتی تمومشد.......جابجا شدین..مهزبان فاطمه رو ببوس...
♥●•٠·˙عارفه مامان حلما جون♥●•٠·˙
5 اسفند 91 20:11
جانها به قربانش ولی عکسو دریغ نکن دیگه
بابای یسری جان
6 اسفند 91 8:27
با سلام خدا قوت و خسته نباشید نکته اول نمی دانید چقدر دلمان ( من وهمسرم ) قنج رفت برای آنجایی که نوشته اید « یه کارتون رو روزی سی بار میبینه و وقتی خیلی دیر وقت میشه بهش میگم برو بخواب میگه بزار این کارتون تموم بشه بعد ... » آخر گاهی لجبازی بچه ها شیرین تر به جون آدم می نشیند تا اینکه بگوید چشم. و نکته دوم - می دانم قدمتان الحمدالله قدمهایی ولایی است ولی با رجوعی به صحبتهای معظم له در سفرشان به خراسان شمالی و اشاره به سبک زندگی اسلامی و جایگاه فرزند در این نوع سبک می فهمیم آن عکس العمل هایتان در مقابل مهربان فاطمه دقیقا همان روشی است که اسلام بر آن تاکید نموده است . پس تا سر حد امکان بگذارید دختر گلمان بچگی کند تا بزرگ شود . بابت تک تک لحظاتی که به ما سر می زند از شما سپاسگذارم .
مامان آینده (*آرزو*)
7 اسفند 91 11:33
سلام عزیزممممم ممنون گلم . اره سرویس چوب سفارش دادم هنوز اماده نشده وسایلشم خونه مامانمه هنوز تکمیل نشده تخت و کمدش بیاد ایشالا عکس میگیرم ...خصوصی برووووووو
مامان سونیا
8 اسفند 91 9:35
خدا قوت خانمی خسته نباشید انشاالله همه چی بر وفق مراد باشه و به سلامتی خوشی
فرشته
8 اسفند 91 23:41
سلام قربونت برم خوبی؟ اسباب کشی کردی؟
مامان فتانه
9 اسفند 91 16:15
سلام خانمی چه دختر نازی دارین....به ما هم سر بزنید
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
14 اسفند 91 15:00
مرسی خواهری از اسمهای قشنگت
فاطمه
16 اسفند 91 23:30
با افتخار در وبلاگم لینکتون کردم
مامان نی نی
19 اسفند 91 21:01
سلا م به فاطمه خانم ومامان جونش خوب هستید انشاالله من وفاطمه گلی شما رو خیلی دوست داریم و مطالب وبتون رو دنبال میکنیم دوستت دارم فاطمه جان
شبنم
21 اسفند 91 9:03
سلام عزیز دلم..واقعا بهت خسته نباشید می گم. دلم برای مهربان فاطمه تنگ شده بود. حالا خانومی، چرا به سر و صدا می یاید و می رید اخه؟
مامان سونیا
21 اسفند 91 16:45
سلام خانمی خوبین سلامتین چه خبرا پست جدید نگذاشتید نگرانتون شدم انشاالله که سلامتید و اوضاع بر وفق مراد فاطمه جون حالش خوبه علی کوچولو و خودتون انشاالله که ساز و سلامت باشد و اوقات خوشی رو داشته باشید ما رو از احوالاتتون بی خبر نگذارید گل بانو میبوسمتون
لحظه های من و تو
30 اسفند 91 16:26
عزیزم سال نو مبارک . تقریبا دو ساعت از تحویل سال گذشته . اومدم زودی تبریک بگم و برم. انشالله سالی سراسر سلامتی و خوشبختی داشتی باشی.
مامان اینده *آرزو*
7 فروردین 92 13:15
سلام گلممممممممم سال نو مبارک انشالله سال خوبی داشته باشی ... بازم منتظرم ...حداقل خبری بده
مامانی درسا
10 فروردین 92 2:01
عزیزم مامان و مهربان فاطمه جون خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
مامان سونیا
10 فروردین 92 11:27
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهرياري برقرار و بر دوام سال خرم، فال نيكو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقي، تخت عالي، بخت رام سال نو مبارك
لحظه های من و تو
17 فروردین 92 13:39
منتظرم آپ کنی .
فرشته
19 فروردین 92 0:59
سلاااااااااااااااااااااااااااام دلها همه نگرانت کجا پس خانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تارا
20 فروردین 92 17:34
خدای من ! نه آن قدر پاکم که کمکم کنی و نه آن قدر بدم که رهایم کنی … میان این دو گمم ! هم خود را و هم تو را آزار میدهم … هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنی باشم که تو خواستی و هرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهایم کنی … آنقدر بی تو تنها هستم که بی تو یعنی “هیچ” یعنی “پوچ” ! خدایا هیچ وقت رهایم نکن ! با خبرای جدید آپم
مامان سونیا
22 فروردین 92 15:46
سلام خانمی خوبید خوشید احوالتون چطوره فاطمه جون چطوره همچنین علی کوچولو خوبه خبری نیست ازتون کاش خبری ازسلامت بودنتنون برامون میگذاشتید هرکجا هستید خدا نگهدارتون باشه و اوقات خوشی رو داشته باشید
فاطمه ناهید
25 فروردین 92 13:38
سلام چرا دیگه نمی آیی؟
مامان نی نی
25 فروردین 92 16:52
سلام مامان مهربان فاطمه سال نو مبارک انشاالله در کنار فاطمه جون همیشه شاد وخندون باشید شرمنده که ما مدتی نبودیم وسال نو رو با تا خیر به شما و ناز گلتون تبریک گفتیم ، و خیلی خوشحالیم که در این مدت نبودنمون دوستای خوبمون مثل شما جویای احوالمون بودن وا قعا دوستتون داریم ، ما باز هم عذر خواهی میکنیم و دلایل نبودنمون رو تو وبلاگ فاطمه جون نوشتیم خوشحال میشیم به ما سر بزنید [بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
مامان حسناسادات
27 فروردین 92 18:09
بابا خانومی پس کجایی؟؟؟؟؟؟نمیگی ما دل تنگتون میشیم؟؟؟؟
مامان حانیه
1 اردیبهشت 92 16:25
سلام خانمی خوبید ؟مهربان فاطمه ونی نی گلت چه طوره منم چند وقتیه حالم خوب نیست نیست فعلا نمی تونم پست جدید بذارم برای منم دعا کن
فاطمه
6 اردیبهشت 92 17:50
سلام اسم من هم فاطمه است و یک وبلاگ دارم که خاطراتم را در اون می نویسم. اسم وبلاگم دنیای من و داداش کوچولو ست. آخه من یه داداش کوچولو هم دارم که اسمش امیرحسینه. خوشحال می شم به وبلاگم سر بزنی. http://fa-83.blogfa.com/ اینم آدرس وبلاگ بابام: http://mr1359.blogfa.com/
مامان نرگس
8 اردیبهشت 92 18:26
سلام مامان فاطمه خانم مهربون. من تازگیا به نی نی وبلاگی ها پیوستم. تازه با شما آشنا شدم افتخار دوستی با هم رو میدین.؟ شما از اسفند تا حالا ننوشتین سعی کنین زودتر بیاین به دنیای مجازی نی نی وبلاگ که با هم بیشتر ارتباط داشته باشیم. با افتخار لینکتون کردم.
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 15:30
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به شما دوست عزیزم تبریک میگم
مامان ضحی
10 اردیبهشت 92 16:24
زن بودن کار مشکلی است مجبوری مانند یک بانو رفتار کنی، همانند یک مرد کار کنی، شبیه یک دختر جوان به نظر برسی و مثل یک خانم مسن فکر کنی. بزرگ هنرمند جهان خسته نباشی. روزت مبارک خانومی
مطلع عشق
11 اردیبهشت 92 8:42
سلام بانو..... روزت مبارک مادر مهربان.... انشاءالله که همیشه سایتون بالای سر فرزندانتون باشه عزیزم دعاگوتون بودم در بهشت.....
مامان ضحی
11 اردیبهشت 92 19:54
سلام دوست عزیز خوبین دلمون واستون تنگ شده کجایین پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه خبر بدین دیگه نگرانتونم
زهره
18 اردیبهشت 92 23:18
کلا تعطیلش کردی دیگه ها!؟؟؟ اون وخ به من میگه وبلاگت رو تعطیل نکن! زنگ هم که می زنم جواب نمیدی! چطوری باید از حالت با خبر بشم و از نگرانی برای خودت و نی نی کوچولوت در بیام؟ها؟!
مامان طهورا عسلی
25 اردیبهشت 92 1:03
احسنت به شما.... جانم فدای رهبر.... اگه دوست داشتید برای تبادل لینک به ما سر بزنید. من خیلی خوشحال میشم با شما دوست شم. منتطریم.