فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

دلم گرفته

1391/5/11 20:01
977 بازدید
اشتراک گذاری
به نام او که همه چیز از اوست چهارشنبه-۱۱مرداد۱۳۹۱-ساعت ۷:۵۰-هنوز همسری برای افطار نیومده سلام۰این روزا دلم میخواد هی بیام و مطلب بنویسم۰این همه بچه بزرگ کن اخرش بگه من خونه ی مامان جون میخوام برم و اگه نزاری کلی گریه بکنه۰عجبا!!!! دلم هم کمی گرفته. اخه درجه کبد چرب همسری یک درجه بالا رفته و چربی خونش کمی از حدنرمال بالاتره۰امروز به خاطر این قضیه گریه کردم۰اخه بنده خدا خیلی هم رعایت میکنه ۰سنی هم نداره ۰اخه ۲۹سال خیلیه؟!میگن دلیلش فعالیت نداشتنه۰اخه ایشون صبح زود میره و ساعت ۱۰ بعضی وقتا۱۱یا دوازده شب میاد خونه۰همش هم جلسه و پشت میز نشستن۰خدایا به بابای مهربون فاطمه سلامتی و طول عمر و توفیق خدمت بده۰خدایا چراغ خونمون رو روز به روز پر نورتر کن۰خدایا من و مهربون فاطمه عاشقانه بابایی رو دوست داریم۰نیتش رو میدونی تو هم بهش سلامتی بده۰امین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیر مهدی
11 مرداد 91 23:21
انشاالله که بلاش دور باشه و زود خوب بشن
hasne
12 مرداد 91 4:13
سلام خواهر خدا سلامتی بده فردا شب میلاد آقا امام حسن یه توسلی کن آقا کریم اهل بیته .دلت شاد.قربونت
مامان آینده(آرزو)
12 مرداد 91 17:23
واااای عزیزم سلام نبینم دلت گرفته باشه ...ها .....انشاا... حال همسری بهتر میشه عزیزم گریه نداره گلم ...فقط دعا کن که بهتر بشه ما هم دعا میکنیم عزیزم ....به امید خدا و با توکل بهش زوده زود خوب میشه ..راستی به ما سر نمیزنی ...
مامانی درسا
13 مرداد 91 2:30
انشاالله روز به روز بهتر بشه بابای مهربون فاطمه گلی ...... عزیزم امان از این پشت میز نشستنا ..... دیر میاد خونه والا میگفتم وقتی مباد راه پیمایی با هم داشته باشین خیلی واسش خوبه ولی طفلی فک کنم به محض رسیدن خوابش میبره ..... همیشه خوش باشین و سلامت
حسناسادت
13 مرداد 91 5:46
ان شالله که بلا دوره و حال همسری زودتر خوب میشه. روزایی عزیزین. دلت گرفت برای ما هم دعا کن.
شاهده
13 مرداد 91 10:00
ای جانم دیگه مادر بودن همینه...از خود گذشتگی...عزیزم همسر بنده هم همینطور شده ایشون 26 سالشه و بخاطر استرس کاریش همه چیش به هم ریخته همش این جلسه اون جلسه با شهردارو غیره دیگه خودت دریاب...فعلا که همسر بنده خوب داره رعایت می کنه ولی خوب بخاطر استرس بدتر میشه...انشالله که خدا سلامتی بده به همسر و فرزندت واسم دعااااااااااا کن
مامان آمیتیس
14 مرداد 91 4:34
انشاا... که مشکل همسرتون زودتر برطرف بشه و خوب بشن...
زهراسادات
15 مرداد 91 16:36
سلام عزیز دلم من تصمیم گرفتم اگه در سال های اینده خدا بهمون یه دختر هدیه بده به عشق مهربان فاطمه اسمشو بذارم مهربان فاطمه خدا نگهدارش باشه