فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

آمدم ای شاه پناهم بده...

1391/7/30 19:22
1,525 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای مهربونم...خداجون عاشقتم

یکشنبه...30/7/1391-ساعت 19

دلم امام رضا میخواد...بدجوری بهش نیاز دارم...یه زیارت پر مغز و پر اشک...همیشه عادتم اینه که از درب طلا که وارد شدم دستی برسینه عرض ارادت کنم...بعد هم با کمی فاصله از درب نزدیک ضریح بایستم...همیشه به اینجا که میرسم انگار زمین و زمان متوقف میشه...چشمام دیگه جایی جز ضریح خوشکل آقا رو نمیبینه... صدای گریه ها و ضجه ها فقط اینجاست که به تو آرامش میده..همه جا آقا هست...میدونم هیچ حاجتیم رو زمین نمیمونه..نمیدونم چه سریه...الله اکبر به این همه عظمت..شاید نقطه ی شروع و پایان دنیا همینجاست...ضربان قلبم رو احساس میکنم..اینجاست که صدای هق هق هام بلند میشه و خجالت نمیکشم..اینجاست که ضجه ها م بالا میره و برای هیچکسی عجیب نیست...همه اونجا دامنی پر مهر رو پیدا کردن و از دستش نمیدن..نمیدونم چرا حین دعا و درد دل با آقا بارها و بارها اسم مصطفی رو زبونم میاد...اول برا اون دعا میکنم بعد خودم...شاید این خاصیت عشقه...خلاصه دلم تنگ شده ...تنها ی تنها بدون هیچ چشم آشنایی ..غریبانه کنار ضریح آقای غریبم بایستم و باهاش حرف بزنم...بهترین ثانیه ها و دقایق عمرم همینجاست...خدایا دلم رو گره بزن به ضریح آقای خوبم...یا علی بن موسی الرضا ...آقا...بدجوری دلتنگتم...

آقا الان توی حرمتون نیستم ولی دل وجانم کنار ضریحتونه..دستمو بگیر آقا...

آمدم ای شاه پناهم بده...

.........................................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان تسنیم سادات
30 مهر 91 21:57
اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی ..... دل ما رو هم با خودت هوایی کردی مامانی ...
مامان حانیه
1 آبان 91 12:55
یا ضامن آهو ... خودت کمکمون کن ... هوامونو داشته باش آقا جون ...
مامان آینده ( آرزو )
1 آبان 91 20:59
سلاممممممممم عزیزم ... خیلی زیبا نوشتی دلم هوایی مشهد و آقا امام رضا کرد .....واقعا باید پناهمون بده خیلی خیلی قشنگ نوشتی
مامان حسناسادات
2 آبان 91 15:20
دل ما رو هم بردی تو حال و هوای صحن انقلاب
زهره
2 آبان 91 21:09
انشاءالله قسمتت بشه عزیزم
مامان آینده ( آرزو )
4 آبان 91 17:12
برو خصوصی دوست جوووووووووووونم
مهتاب
5 آبان 91 9:03
عیدتون مبارک
مامان ابوالفضل
5 آبان 91 21:00
عزیزم عیدت مبارک
مامان حانیه
6 آبان 91 10:26
سلام خانمی فاطمه جونم بهتره؟؟؟چرابه روز نمی کنی نمی گی نگران می شیم برو خصوصی لطفا
مامان نفس طلایی
7 آبان 91 21:50
انشالله بزودی بطلبن .... واقعا روضه من ریاض جنه است حرم اقای مهربونمون ... الهی فداشون بشم
فرشته
11 آذر 91 23:40
انشاالله قسمت میشه میری گلم