فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

ازخدا می خوام هر کی نی نی می خواد یه سالم و صالحش نصیبش بشه

1390/10/29 3:07
1,992 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه-29 دیماه-ساعت 2:00صبح

به نام خداوند بسیار مهربانم

بعضی وقتها خیلی بیشتر از زمانهای دیگه به لطف خدا فکر می کنم.واقعا خدا خیلی لطفش شاملمون شده که بچه های سالمی داریم.

این موقع ها دلم می خواد فاطمه رو بیشتر بغل کنمش و ببوسمش.واقعا خدایا ممنونتم.نمی دونم چطوری می تونم شکر گذارت باشم.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

خدایا همیشه منو متذکر شو که چه نعمت زیبایی به من دادی و به من بیاموز که چگونه فرزندم رو اونطور که تو راضی هستی تربیت کنم.خداوندا از تو شرمگینم و از خودم نا راضی.رحمت تو شامل حالم شد ,رحمتت بر من فرود آمد و تو نام مادر بر من نهادی ولی من آنچنان که باید قدر ندانستم.از تو می خوام که به من وهمه ی مامان ها کمک کنی قدر تو رو بدونیم و آنچنان که شایسته است هم عبد خوبی باشیم هم مادرای خوبی.

از تمام مامانای گل می خوام دستاشونو ببرن بالا و دعا کنن هر کی نی نی نداره خدا به زودی دامنشون رو سبز کنه و به همه بچه های سالم و صالح بده.از صمیم قلب دعا کنیم دل همه شاد بشه.آمین............ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا
29 دی 90 23:30
سلام
دوست عزیزم دلم خیلی برات تنگ شده اما این وبلاگ باعث شد که هم با تو صحبت کنم هم عکس فاطمه رو ببینم بجا منم فاطمه رو ببوس.:اگه دوست داری وبلاگ منو هم لینک کن تا حداقل از این طریق با هم حرف بزنیم به امید دیدار چهره به چهره.
خیلی دوستت دارم.

دوست عزیزم بسیار از دیدن پیامت مسرور شدم.از وبلاگ زیبایت دیدن کردم .دست مریزاد.در سایه ی ولایتش مستدام باشی .با افتخار به لینک دوستانم اضافه شدی .دوست دارم




مامان امیر حسین
30 دی 90 0:46
مامان خوب فاطمه منم قبولیت رو تبریک میگم خیلی وبلاگت قشنگه البته بار معنوی خوبی هم داره انشاالله همیشه تو هر کاری موفق باشی .

مامان امیر حسین واقعا ممنونم از این همه لطف و انرزی که به من میدی
عارفه
20 اسفند 90 22:42
لینک شدید