فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

نازنین رهبر ما زود به تهران برگرد...............

1391/7/19 12:48
1,260 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام حضرت دوست ...که هرچه داریم از اوست

چهارشنبه-١٩مهر ١٣٩١-ساعت١٢:٣٠ظهر

سلام.این روزها مردم خراسان شمالی در تب و تاب دیدار مولا و رهبر خویشند...چشمشان به دیدار آقا روشن شده ...

دلم در نبود ایشان گرفته است...بیتی انهم از باب ارادت تقدیم به محضرش:

خشک سالی شده، ای بارش باران برگرد / جانشین خلف پیر جماران برگرد / نفست حافظ این شهر گناه آلود است / نازنین رهبر ما زود به تهران برگرد

 

........................................................

زبان قاصر است...

تصاویر خود گویای دلهای در تب و تاب مردم خراسان شمالیست :بسم الله

آهن آبدیده را رنگ عوض نمیکند*چهره انقلاب را جنگ عوض نمی کند

به خیل دشمنان بگو به کوری دو چشمتان*مطیع امر رهبری رنگ عوض نمی کند.

 

 

 

 

 

اللهم احفظ قائدناالخامنه ای

یا علی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

نایسل
19 مهر 91 14:54
مرسی عزیز دلممممممم
نایسل
19 مهر 91 14:55
منم عاشقتتممممممممممممممممممممممم
خاله تسنیم
19 مهر 91 15:24
آخ جون بالاخره وبلاگ قشنگتون درست شد دو سه روزی بود برام نمیومد به به قشنگ بود با عکسهای رهبرمون قشنگ تر شد این بوسا هم برای گل دختری
آواز قو
20 مهر 91 4:50
سلام.خوبین؟ مهربان فاطمه خوبه؟ازقول من ببوسیدش......تبریک میگم دخترتون پیش دبستانی میره.....موفق باشه....از احساس پاکتون نسبت به رهبرمون خیلی شاد شدم...و براشون طلب عز واحترام بیشتری از ایزد متعال دارم........از لطفتون نسبت به خودم هم خیلی ممنونم.....
نایسل
20 مهر 91 13:25
بابای مهربان فاطمه
20 مهر 91 20:55
سلام عزیزم مامان فاطمه در سفرم و به اینترنت دست پیدا کردم ً گفتم عرض ادب کنم بابای مهربان فاطمه
یاس خانم
21 مهر 91 9:57
سلام علیکم به مامان مهربان فاطمه خیلی خوشحال شدم که عطر ولایت در وبلاگ فاطمه خانم پیچیده این عکس ها بیش از پیش منو بی تاب کرده خوشا به حالتان من تا به حال لایق دیدار رهبرم نشدم حس عجیبی است
یاس خانم
21 مهر 91 9:58
وقتی با نام حضرت فاطمه س وبلاگتان را شروع کردید یقین کنید دختر ناز و نورانی تان عاقبت به خیر میشود خیلی خوشحال شدم که نام بی بی دوعالم را اینجا دیدم احساس غریبی نمیکنم انگار وبلاگ خودم هست یادش بخیر یازهراس صلوات
فرشته
22 مهر 91 15:14
غزل
22 مهر 91 19:20
مامانی
23 مهر 91 19:28
مامانیییییییییی بروزم منتطرما فاطمه رو ببوسش
مامان نفس طلایی
24 مهر 91 13:22
انشالله زود بر می گردن .... خصوصی
مامان سونیا
24 مهر 91 14:47
salam khobid mamani fateme jon khobe bebosidesh az tarefe khale , sonia be roozim bemaham sar bezanid
غزل
24 مهر 91 15:51
سلام خوبی؟ فکر کنم رفتی کمک مامان!
مامان نفس طلایی
24 مهر 91 18:29
مرسی عزیزم از محبتت ... من ناراحت نشده بودم فقط می خواستم ببینم که خدایی نکرده شما از من ناراحت نباشی .... خدا رو شکر برای داشتن دوست خوبی چون شما
مامان حانیه
24 مهر 91 19:06
سلام خانمی خوبی ؟؟؟؟؟؟مهربون فاطمه چه طوره؟؟؟؟؟بهتر شده؟؟؟؟؟قربونش برم از طرف من ببوسش فعلا یا علی
مامان ابوالفضل
25 مهر 91 0:37
سلام خانمی گل دختر مون چطوره؟ بهتره که انشاالله تورو خدا مراقبش باش وقتی میبریش بیرون لباسای قشنگ قشنگ تنش نکن آخه حتمن تو چشمه که زود زود مریض میشه .حرز امام جواد (ع) براش بنویس بذار همراهش باشه.سلامت باشه همیشه انشاالله
مامان آمیتیس
25 مهر 91 7:17
زهرا
27 مهر 91 13:00
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* منتظر نگاه مهربونتون هستیم*•~-.¸,.-~*...........
غزل
27 مهر 91 19:47
سلام دیروز سالگرد ازدواج حضرت علی و بانوی دوعالم حضرت زهرا بود آدم توی چنین روز مبارکی چه حس خوبی داره هفته آینده هم سالگرد ازدواج ماست
بابای
28 مهر 91 9:58
سلام ً پس چرا مهربان فاطمه به روز نمی شه؟!؟!؟!؟!؟!؟!
مهتاب
29 مهر 91 12:33
سلام مامان جون پس کجایی بابا رهبر میاد اینقدر غصه نخور اگه نیای به وبلاگت سر نزنی نمیادا گفته باشم تو باید دختر خوبی باشی عزیزم مهربون فاطمه ناز خوبه؟ کم کم داریم نگرانتون میشیم
♥●•٠·˙عارفه جون منتظر نی نی♥●•٠·˙
29 مهر 91 12:48
اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای