فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

زندگی زیباست اما.............

1391/7/15 1:32
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای زیباییها

شنبه-15/7/91-ساعت 1:30نیمه شب

سلام.مهربان فاطمه ی من با دو روز استراحت و خوردن دارو خدا رو شکر خیلی بهتر شده و فردا هم دوباره میره مهد...امروز با بابایی فاطمه رفتیم سرزمین عجایب..خیلی به فاطمه خوش گذشت واقعا عالی بود..دلم میخواد بازهم بیارمش..آخه بچم خیلی تنهاست و دلش میخواد بازی کنه..وقتی میبینم از ته دل میخنده انگار دنیا توی دستای منه و فکر نکنم هیچ چیزی توی این دنیا برام از این مهم تر باشه.

 

 

.........................................................................

اینم عکس کیف مهد مهربون فاطمه ی عزیزم..

.....................................................................

بهتون قول داده بودم از اون سفری که به گاجره رفته بودم براتون عکس بزارم.

بهشت بود ..واقعا زیبا و خوش آب و هوا...آیه آیه سوره های خدا...

 

 

 

 

 

......................................................

این عکسای زیبا منو یاد یه عبارت از سید شهیدان اهل قلم انداخت:

 

"زندگی زیباست اما شهادت از آن زیباتر است"

اللهم الرزقنا توفیق الشهاده

آمین

یاعلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

اتنا مامان روشا
15 مهر 91 1:58
وبلاگ روشا یدونه با عکسهای جشن دندونی به روز شد . تشریف بیارید و براش یادگاری بزارید . ممنون
مامان حلمای نداشته
15 مهر 91 9:29
سلام عزیزم وبلاگ خوشگلی دارین ماشاا... دخمل نازو خوشجلی دارین راستی من خانم دایی حانیه جونم خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم هر چند که وبلاگ نا چیزو حقیری دارم
مامان حانیه
15 مهر 91 10:01
زهره
15 مهر 91 10:26
خدا رو شکر که مهربون فاطمه خوب شد خدا حفظش کنه انشاءالله همیشه در کنار خانواده ت خوش باشی
مامان نفس طلایی
15 مهر 91 11:20
خدا رو شکر که خوش گذشته ... عجب جای زیبایی
غزل
15 مهر 91 11:45
سلام امروز تا بیدار شدم گفتم بیام یه سر به وبلاگت بزنم ببینم مهربون فاطمه حالش بهتر شده خوشحالم که بهتر شده
فاطمه سادات
15 مهر 91 14:01
یه بوس گنده واسه فاطمه جونی
مامان ابوالفضل (ام البنین)
15 مهر 91 16:53
سلام چه عکسای نازی فاطمه از همه خوشکلتره.
بابا جون یسری
15 مهر 91 20:58
سلام از بهبودی فاطمه جان خوشحالم ضمن اینکه این دفعه تکمیل شدم از عکسهای فاطمه عزیز و دوست داشتنی ، انشاءالله همیشه همین طور پر انرژی و سرحال باشه
شبنم
16 مهر 91 16:16
از حرف های بسیار زیبا و امیدوارکننده ات ممنونم.. حسم رو در مورد مهربان فاطمه از ته دلم گفتم،چون واقعا وقتی که اون چهره معصوم و چشم های نازنازی رو توی این چادر قشنگش دیدم،فقط دلم می خواست کنارم بود و بوسه بارونش می کردم.. داشتم با خودم فکر می کردم که اگر یه روز منم یه دختر داشتم،باید برای تربیتش می اومدم خیلی چیزها رو از شما یاد می گرفتم...
مامان آینده(آرزو)
16 مهر 91 16:50
واااااااااااااای سلام عزیزمممممممممممممممم چه عکسای نازی گذاشتییییییییییییییی ....دلم یهو مسافرت خواست ...خیلی خوشگلن عزیزمممممممممم انشاا... همیشه به گردش عکسای مهربون فاطمه هم ناز شده اونی که لباسش صورتیه با گلا ست کرده ...ماشا... عجب جایی بوده ها ...انشاا... بزم برید بوووووووووووووس عزیزمممممممممممممم
مامان سونیا
16 مهر 91 21:17
روز جهانی کودک بر فاطمه جون مبارک
مامان امیر مهدی
17 مهر 91 2:31
عزیزم هم عکسهات نازن هم کیفت درست عین خودت مبارکت باشه راستی روز جهانی کودک مبارک
مامان تسنیم سادات
20 مهر 91 20:45
سلام مامانی جون چند وقت بود درست و حسابی نتونسته بودم بیام پیشتون... مهربونم مبارکه کیفت... چه عکسای قشنگی... چه دختر ملوسی....
یاس خانم
21 مهر 91 10:09
فکر کنم خانم گلی باید به فکر یه نی نی دیگه باشین
یاس خانم
21 مهر 91 10:10
من هروقت میرم یه جای خوش آب وهوا نمیدونم چرا گریم میگیره صدای سبحان الله گفتن باد و رقص عبادت درختان مرا به شوق میاره خوشا به سعادتتان الان ماه هاست که این نعمت دیدن طبیعت از من گرفته شده خیلی التماس دعا یازهراس صلوات
یاس خانم
21 مهر 91 10:11
الحمدالله که حال این خانم کوچولو عسل فاطمه خوب شده از طرف من ببوسینش
فرشته
22 مهر 91 15:19
یه بغل گل های لاله ، سبدی پر از ستاره می فرستم واسه رفیقم ، که دلش مثل بهاره . . . هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی . . . دوستان من مثل گندمند ! یعنی یه دنیا برکت و نعمت ، نبودنشان قحطی و گرسنگی و من چه خوشبختم که زردی خوشه های گندم در اطرافم موج میزند . . .
مامان آمیتیس
25 مهر 91 7:14
چه جای قشنگی... فاطمه جون کیفت خیلی خوشگله... خودتم خیلی گلی ماشاا...