فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

جمال چهره تو حجت موجه ماست

1391/5/29 4:48
1,613 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند سمیع علیم

سلام بر همگی.

عید همتون مبارک.ایشالله اعمالتون قبول باشه و خداوند از من ناچیز هم قبول کنه.

اومدم فقط بگم خدا صدامو شنیده..دارم امروز صبح میرم دیدار یار..بابای خوبیها.نائب الزیاره هستم

مهربون فاطمه هم امروز چشمش به جمال آقا روشن میشه..البته این بار دومه که فاطمه میره

میگمش فاطمه کجا داریم میریم..میگه :دیدار آقای رهبری.....قربون این شیرین حرف زدنت..

ایشالله قسمت همتون بشه..

(ایشالله کمی فرصت پیدا کنم ..میام و بیشتر صحبت میکنم..یه مدتی به طور ناخودآگاه وب مهربون فاطمه به سمتهای خوبی داره میره.خدا رو شکر میکنم..البته ایشالله سر فرصت به موضاعات دیکه هم می پردازم..ممنوم که گوش به حرفای ناقابل من میدید...التماس دعا)

یا علی

جمال چهره ی تو حجت موجه ماست

 

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آوازقو
29 مرداد 91 5:29
سلام گلم......عیدتان مبارک..... التماس دعا......سلام منو هم به آقا برسونید......
باران در انتظار....
29 مرداد 91 12:19
سلام.خشحالم که خوشحال می بینمتون...
فرشته
29 مرداد 91 13:13
سلاااااااااااااااام عزیز عیدت مبااااااااااارک خوش بحالتووووووووون... التماس دعااااااااااااااا
شاهده
30 مرداد 91 9:41
سلام خانومی خوبی عزیزم ؟عیدت مبارک فدات شم، خوش بسعادتتون گلم الهی فدای مهربون فاطمه بشم من عشقمه...ببوسش از طرف ما
مامان تسنیم سادات
30 مرداد 91 13:28
سلام قبول باشه... عیدتون هم مبارک... بوس برای فاطمه..
غزل
30 مرداد 91 15:27
سلام معصومه خانم سلام مرا خیییییییییییییییییییییییییییلی به آقابرسان. خوشا به سعادتت!
asadd1353
3 شهریور 91 8:39
سلام ماشاالله بچه ی ناز و خوشکلی دارین ! خدا حفظش کنه به کی رفته ؟ بابا یا مامان ؟
مامان آمیتیس
5 شهریور 91 16:12