فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

امروز خوشحالم ....شکرت خدا.....

1391/5/9 3:01
2,720 بازدید
اشتراک گذاری

 

 به نام خالق یکتا ...مهربان تر ازمادر-مهربان تر از پدر -مهربان تر از باران ....

دوشنبه-9مرداد 1391-ساعت 2:00نیمه شب

سلام.امروز هم از اون روزهای بسیار عالی بود.بعدازظهر به همسری زنگ زدم گفتم آقا برای افطار چی میل دارین که ایشون گفتن برای افطار قراره با هم با یکی از دوستای ایشون و خانواده شون بریم بیرون.ما هم به یه مجموعه ی زیبا در بالای لویزان رفتیم.واقعا آدم باید بگه:وتبارک الله احسن الخالقین.چقدر خوش آب و هوا وزیبا.

niniweblog.com

خانواده ای که من باشون آشنا شدم خانواده ی ایرانی ولی ساکن قطر بودند که البته قرار بود دوباره به ایران برگردن.واقعا خانواده ی مهربون و مومنی بودن و از هم نشینی باشون لذت بردم.چقدر خوبه که آدمی توی این کره ی خاکی دوستانی داشته باشه که از مصاحبت با اونا لذت ببره.هر چقدر از خوبی این خانواده بگم کمه.دو تا فرزند گل و با ادب داشتن.چقدر لذت بردم.

 شکلک های محدثه

مهربون فاطمه هم تا تونست آتیش میسوزوند.البته اونا یه دختر گل به اسم زهرا گلی داشتن که فاطمه باهاش دوست شده بود.اینقدر امروز خوب بود که دوست نداشتم تموم بشه.خدایا شکرت ...صدهزار بار....

امروز هم تموم شد ولی فردایی وجود دارد که ما سازنده ی اونیم.ایشالله فردا و فرداهایی عالی در انتظارمون باشه..

شکلکهای جالب آروین

امروز دلم میخواد یه چیزی بگم از فکرش هم قلبم شروع به تالاپ تولوپ میکنه.میدونید من یه ساله اومدم تهران و توفیق نماز خوندن به جماعت آقا رو نداشتم.دارم لحظه شماری میکنم که با مهربون فاطمه  و همسری نماز عیدفطر رو پشت سر رهبر انقلاب بخونیم.

niniweblog.com 

خدا ایشون رو برای همه ی ما نگهداره وسایشون بالای سر ما باشه.راستی من که خیلی به بچه علاقه دارم ..آقا هم چند روز پیش گل گفت و گفت جمعیتمون کمه بچه بیارید.ما هم از خدا خواسته هر کی میگه بچه ی زیاد برا چیتونه..میگیم آقا گفته....

 

خدایا دامن همه ی اونایی که بچه دوستدارن رو سبز کن و بشون فرزند سالم و صالح عطا کن.فرزندانی شیعه و از نسل علی اکبر.فرزندانی فاطمی و علوی...فرزندانی برومند که شفاعت کنند مارا یوم الحساب...آمین..یا رب العالمین......

شکلک های محدثه

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

در انتظار
9 مرداد 91 15:04
سلام مهربان فاطمه خیلی دلتنگم نمی دونم چه کار کنم دوست دارم گریه کنم های های ولی نمی دونم چرا بغضم پاره نمی شه دعا کن خدا به من هم گلی از گلهای بهشتشو نصیبم کنه دیگه از این همه صبوری خسته شدم و نمی دونم چه کار کنم گاهی فکر می کنم خدا اصلا نمی خواد به من لطفشو تو این زمینه بده و من تا اخر عمر در حسرت نگاه شیرین فرزندم و عزیز تر از جانم می مونم شما مادر های بچه دار ما ها رو نمی فهمین نمی دونم می دونم خیلی با بی انصافی حرف زدم اما دلم پره بزار حداقل برات کمی حرف بزنم برا م خیلی دعا کن شاید دعای شما مادر ها در حق ما مستجاب بشه خیلی دلتنگم برام دعا کن
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
9 مرداد 91 16:01
ایشالله روزه ها قبول باشه رمز و که دارین؟
شاهده
9 مرداد 91 16:37
خدا رو شکر...منم خیلی دوست دارم با خانواده هایی که هم تیپمون هستن ارتباط بر قرار کنم...انشالله که خیره....راستی عروسی ما همونجا بود بالای لویزان...مجموعه شیان...خانومی ممنونم که بهم روحیه دادی...متشکرم...انشالله نی نی که قراره بیاری سالم وصالح توو بغلت جا بگیره
مامان زینب خانم
9 مرداد 91 16:41
طاعات و عباداتون قبول باشه. وب با صفا و قلم خوبی داری. ماشالله به این دختر ناز ماشالله به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان نفس طلایی
9 مرداد 91 18:13
سلام قبول باشه ... چه خوبه دوستی های خوب .. انشالله که نماز عید رو پشت سر ایشون می خونین ... برای ما هم دعا کنین ... فرزندان بیشتر از نسل شیعه به نظر من وظیفه همه ماست به یاری خدا و اهل بیت
مامان نفس طلایی
9 مرداد 91 18:13
با اجازه لینکتون می کنم
حسناسادت
13 مرداد 91 5:57
خوشا به سعادتتون... سال ۸۹ اقا اومده بودن منطقه فتح المبین حال و هواای عجیبی بود. یادش بختر.... منم عاشق همچین دوستاییم خپشحال میشیم بیشتر باهم در ارتباط باشیم.