فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

اینبار راهی بهشت رضایم..............

1391/4/5 3:59
1,155 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خلق مهربانم

دوشنبه-ساعت ٣:٣٠ صبح.کنار یه عالم جزوه درسی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.وای که چقدر دلم براتون تنگ شده بود.ماجرا از این قراره که من از مکه اومدم  ورفت و اومد مهمانا هم شروع شد.خستگی سفر به کنار این رفت  واومد ها هم به کنار.بعد از دو سه روز که تازه اومدم کمی بخسبم(یعنی بخوابم و استراحت کنم)دوست جون جونی من یعنی پروانه خانوم به همراه همسری اومدن خونمون .اونم از شهر بوشهر.از زمانی که اومدن دیگه ما یه سره توی بازار بودیم برای خرید سیسمونی و................وای اینقدر شبا خسته و کوفته میومدیم خونه که نای حرف زدن هم نداشتیم.اما با تموم خستگیاش عالی بود.میدونید من پروانه رو خیلی دوست دارم . مثل خواهرمه.مهربون فاطمه ی من هم که وقتی بعد از دوهفته دوری منو دیده بود دیگه حاضر نمیشد ازم جدا بشه و همش تو بغلم بود.قربونش برم واقعا دلم براش تنگ شده بود.را ه میرفت میگفت مامان دوست دارم.خلاصه یک هفته به همین منوال گذشت و بالاخره پروانه خانومی بعد از خریدن سیسمونی عازم شیراز خونه ی مامانش شد.فردای روزی که پروانه رفت اولین امتحان من آغاز گردید!!!!!!!!!!

حالا فکرکنید توی یه هفته ای که پروانه اینجا بود با تمام خستگیا چطور درس میخوندیم.

امتحانا هم همش پشت سر هم وواقعا مشکل.البته واقعا من عاشقونه میخونمشون چون دوستشون دارم.فکر کنید هر روز یا یه روز در میون توی حرم عبدالعظیم حسنی باشی.چه توفیقی خدا به من داده که دانشکدم توی حرم ایشونه.خدایا ممنونتم.خلاصه الان که در خدمتتون هستم هنوز یه امتحان دیگه دارم.چهارشنبه ده صبح که امتحانو دادم به یار خدا باید بدوم و برم راه آهن چون با مامان اینا و از همه مهمتر مهربون فاطمه میریم اهواز.خدای من خوشحالم که دوباره فامیلو میبینم.البته علت رفتنمون عقد پسر عمومه.ان شاالله خوشبخت باشه.بعد یازدهم با مهربون فاطمه سوار هواپیما میشم و میام تهران که فرداش یعنی دوازدهم با مهربون همسری برم مشهد مقدس.انشاالله.خدایا شکرت.فکر کنید نیمه شعبان کنار گنبد حضرت ثامنن الحجج آقا علی بن موسی الرضا.

حقیقتا از مکه که اومدم حال و هوام عوض شده و دلم برای مدینه و مکه پر میکشه .خدا رو شکر که این دل بی قرار قراره کنار گنبد طلای امام رضا آروم بگیره

 

کم کم توی فکر نی نی هستم.موعود داره نزدیک میشه.دعا کنید خدا به همه بده .به منهم بده.یه سالم و صا لح و خلاصه گلی از گل های بهشت.کسی که پیش خونه ی خدا به خدا گفتم مبین دین اسلام باشه.اگر پسر بود غلام مولا امیرالمومنین باشه و اسمش بزارم علی و اگر دختر بود و کنیز خانوم زهرا(س) اسمش و بزارم زهرا.

خدایا فرزندانی شایسته ی امت محمد(ص) به ما عطا کن با تنی سالم و رشید.مومن و صالح .راه یافته ی دین حق .شفیع روز قیامت.یا الله......................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

ملوسک
5 تیر 91 6:41
سلام عزیزم وبلاگ خوشگلی داری . تبریک می گم . مایلم با وبلاگت تبادل لینک کنیم . اگه موافقی آدرس وبلاگ منو با اسم ►► ملوسک شاپ ◄◄ لینک کن . بعدش بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم . www.malusak72.mihanblog.com موفق باشی گلم
مامان آینده(آرزو)
5 تیر 91 10:48
واااااااااااااااااااای سلام عزیز دلمممممممممم ..... خدا رو شکر که بلاخره اومدی ....ممنونم .ازت ....مطالبت رو خوندم واقعا خسته نباشی ..حسابی مشغول بودی پس ....انشاا... همیشه به خوشی و شادی باشی ....ممنونم که اومدی و سر زدی ...دلم برات تنگ شده بودش ...منم امتحانام دیگه آخراشه چیزی نمونده ....انشاا... موفق باشی ....راستی برو خصوصی ...
مامان آینده(آرزو)
5 تیر 91 13:19
عزیزم هیچی برام تو خصوصی نیومده عزیزم
فاطمه سادات
5 تیر 91 13:28
سلام خوبید زیارتتون قبول باشه انشالله که همیشه به زیارت باشید....چه برنامه فشرده ای داشتین این چند روزه خسته نباشید واقعا...رفتید مشهد التماس دعا
ابجی کوچیکه
5 تیر 91 14:46
خواهر گلم باور کن هر شب وبلاگتو می خونم و کیف می کنم. وقتی که وارد وبلاگت میشم یه ارامشی بهم دست میده که دوست ندارم ازش خارج شم.امیدوارم در تک تک مراحل زندگیت موفق باشی. فاطمه گلی رو ببوس.
مامان فاطمه حسنا
5 تیر 91 18:14
سلام. خوشحالم که پیگیری ها جواب داد و بالاخره زیارتتون کردیم. به سلامتی إن شاء الله اعیاد مبارک و التماس دعا
مامانی درسا
6 تیر 91 9:56
تول از همه زیارت قبول خوش به سعادتتون ..... وبعد بازم دوباره التماس دعا و اینبار در کنار فاطمه گلی خیلی بیشتر خوش میگذره ...... انشاالله امتحانت خوب میشه ........ دختر گلمو ببوس .....
مامان یاس
7 تیر 91 1:53
سلام آجی به به بلاخره آپ کردید اینقدر دلم تنگ شده بود براتون که نمیدونید گاهی با حسرت میومدم به وبلاگتون و دوباره برمیگشتم شاید آپ کرده باشی گلم راستی همشهری هم که هستیم منم اهوازی هستم راستی ان شاءالله منم با همسری نیمه شعبان مشهد هستیم.خیلی خوشحال شدم واییی یه نی نی دیگه این عالیه خانم گل خوشبحال تون راستی برام دعا کنید یه مشکل بزرگی دچار شدیم هم من وهم همسرم خیلی دلمون شکسته صلوات
مامان یاس
8 تیر 91 11:40
سلام گلم خوشحال میشم بیایی پیشم آپ کردم صلوات
مامان امیرحسین
8 تیر 91 15:59
سلام زیارت قبول.ووای چقدر خوب یه نی نی دیگه.ایشالا.
نایسل
9 تیر 91 13:53
مرسی عزیززز دلممم منم میام وبت رو میخونم دختر نازت رو ببوس عزیز دلممم عاشق اهنگ وبتم بهم ارامش میده خیلی معنوی و ایناستت
مامان امیر حسین کوچولو
11 تیر 91 13:50
سلام عزیزم .. انشاالله که خدا یه نی نی خوشگلو سالمو صالح بهتون بده وبه تموم ارزو هات برسی ما رو هم دعا کنید .
مامان امیر حسین کوچولو
11 تیر 91 13:52
با اجازه لینکتون کردم شما هم دوست داشتین ما رو لینک کنید .
مامان بیتا
13 تیر 91 15:48
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات بر جان و دل صبور مهدی صلوات تا امر فرج شود مهیا بفرست بهر فرج و ظهور مهدی صلوات نیمه شعبان مبارک
مامان امیر مهدی
13 تیر 91 16:51
سلام تورو خدا رفتین مشهد دعا کنید ما رو هم بطلبه.زیارتتون هم قبول باشه عزیزم.انشاالله خدا به برکت آقا امام زمان و آقا امیر المومنین یه پسر سالم و کاکل زری بهتون هدیه بده
lمامان چند فرشته
14 تیر 91 2:48
سلام زیارتا قبول انشا الله خدا هر دو رو یه جا بدهمثل من دو قلو دار بشی و حسابی سرت شلوغ که مجبور بشی این موقع شب بیای نت
دخملی
27 تیر 91 1:53
امام رضا جونم 3 ساله آرزوی دیدنتو دارم...آخه چرا از همینجا آرزو میکنم بخاطر دختر کوچولوی معصومم که شده ما رو بطلبی...ایشاا... زیارت قبول حاجی
مامان امیر مهدی
27 تیر 91 17:31
سلام دوست گلم امیر مهدی تو یه مسابقه به اسم نی نی شلخته شرکت کرده ممنون میشم که بهش رای بدین.انشاالله جبران میشه. لطفا به این آدرس برین و رای خودتونو همراه با آدرس وبلاگتون ثبت کنید ممنونhttp://mamiparisa.persianblog.ir/