فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

نی نی های امروز جوانان رشید فردا........

1390/12/4 1:52
1,285 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پنجشنبه-٤اسفند-ساعت:١:٠٠

سلام به دوستای خوبم.دو روزه مهمون دارم و حسابی سرم شلوغ بوده.امشب بعد از اینکه مهمونام رفتن با همسری رفتم شهروند خرید.از شنبه بالاخره پروانه جونیم میاد و چیز زیادی تو خونه نداشتم.

 

 

فردا هم اگر خدا بخواد قراره بریم خونه ی برادر شوهرم اینا .آخه سالگرد عقدشونه.ان شاالله مبارکشون باشه.پارسال همین موقع مقام معظم رهبری عقدشون کرد و حضرت آقا انگشتر عقیقشون و هدیه به داماد دادن و حالا اون انگشتر زیبا حلقه ی عقد برادر شوهرمه.خوش بحالشون.کاشکی بشه فاطمه ی من هم که بزرگ شد آقا عقدش کنه .الهی آمین

 

 

هنوز نتونستم کادوی امیری رو بگیرم.خدا کمک کنه تا فردا پیدا کنم.

 

فاطمه بعد از اینکه از شهروند برگشتیم رفته پیش باباییش خوابیده.امروز و دیروز حسابی بازی کرده و حسابی خستس.حتی وقتی هم که نفسم می خوابه با اینکه استراحت من تازه شروع میشه دلم برای حرف زدن قشنگش تنگ میشه.ایشون تازگیا یاد گرفتن و وقتی میریم خرید میگه بهم پول بدین.بچم قانعه و با ١٠٠ یا ٢٠٠تومان هم راضی میشه شاید دلیلش اینه هنوز معنای پول و ارزشش رو نمیدونه.کاشکی ما هم مثل بچه ها بودیم .پاک و قانع و کم توقع.........

 

انتخابات هم داره نزدیک میشه وحساس.ان شاالله مثل ٢٢بهمن باید آگاهانه وبا بصیرت و پر شور شرکت کنیم تا دشمن شاد نشیم و یه مشت کوبنده تو دهن دشمنا بزنیم و همچنین نماینده های شایسته ای رو انتخاب کنیم تا به مجلس راه پیدا کنیم .تا فردایی بهتر برای مهربون فاطمه ها و همه ی نی نی ها رقم بخوره.برای نی نی های امروز و جوانان رشید فردای ایران اسلامی.............

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آینده ( آرزو)
4 اسفند 90 16:44
آخی ..... سلام عزیزم دوست مهربونم .. ایشاا... یه چیزه خوب پیدا میکنی واسش ... خوش به حال برادر شوهرت ...با اون انگشتر آقا ...وای ... چه قدر قشنگ...
منم سرگشته ی پیمانت ای دوست
4 اسفند 90 17:01
بازم سلام با اینکه همین الان داشتم باهات حرف می زدم اما بازم دلم طاقت نمیاره .دلم برای دختر خوشکلم هم خیلی تنگ شده از طرف من یه بوس آبدارش کن از حالا غصه ی وقتی رو می خورم که دوباره از هم دور میشیمان شاا... تو مهمونی بهت خوش بگذره.ان شاا... عقد فاطمه خانم خودت!!!معصومه خیلی دوستت دارم خواهر خوبم میبوسمت
مامان آینده ( آرزو)
4 اسفند 90 17:05
منم از تو ممنونم که که به وبلاگ نی نی معلوم نیست کی خواهد آمد سر یزنی و نظر میدی ....مگه منتظر یه نی نی دیگه هستی عزیزم....؟ خودت یه نی نی داشتی که پرکشید عزیزم ....؟؟؟
مامان آینده ( آرزو)
6 اسفند 90 0:33
سلام عزیزم سالگرد عقد خوش گذشت .....؟؟ امیدوارم که خوش گذشته باشه به شما و فاطمه جون....
مامان آینده ( آرزو)
7 اسفند 90 15:14
سلام عزیزم ممنونم .. امیدوارم خوش بگذره بهتون ممنونم که میای و سر میزنی ... منم همین طور عزیزم ....
ما مان سونیا
8 اسفند 90 10:01
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
مامانی درسا
9 اسفند 90 11:08
سالگرد عقد برادر شوهرتون مبارک . از دخترم عکسای جدید بذار . دوستتون داریم .
مامان آینده ( آرزو)
9 اسفند 90 12:06
سلام عزیزم .... اومدم سر زدم گفتم که یه دالی کنم بعد برم ... بای ...راستی خسته نباشی بابت مهمونات میگم .....بای
مامی امیرحسین
10 اسفند 90 16:18
واقعا خوشبحال برادر شوهرتون.چه سعادتی...منم همین آرزو رو برای امیرحسین میکنم.عکس جدید از دخمل نازت نمیذاری؟