فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

پرواز به سوی گنبد رویایی......

1390/11/25 12:00
1,432 بازدید
اشتراک گذاری

 

سه شنبه-25 بهمن-ساعت11ظهر

 

قدم به حرم بی مدد نخواهد زد

بدون واسطه دم از احد نخواهد زد

گدای کوی رضا شو که آن امام رئوف

به سینه ی احدی دست رد نخواهد زد

 

 

سلام.الان که دارم این پستو میگذارم همه ی وسایلو آماده کردم.مهربون فاطمه هنوز خوابه.تا ٢ ساعت دیگه راهی فرودگاهم تا به اتفاق همسری و فاطمه جونی به پابوس آقا علی بن موسی الرضا بریم.تو دلم یه شور و غوغایی به پاست.


امروز ساعت ١٥:٤٥ پرواز داریم و ان شاالله جمعه ساعت ١٥ هم بر می گردیم.تا اون موقع بعید میدونم بتونم مطلب بگذارم. نایب الزیاره هستم.همتون رو دوست دارم و حلالم کنید.توی این مدت دوستای خوبی توی نی نی وبلاگ پیدا کردم.مامان آینده کنار گنبد رویایی دعات می کنم اگر قابل باشم.مامان درسا-مامان سونیا.مامان شیدا و حدیث و خیلی های دیگه ان شاالله قابل باشم دعاگوتون خواهم بود.

 

 

واما دوستایی که این مدت خواهر مهربون برای من و خاله ی خوبی برای مهربان فاطمه ی من بودن:مامان امیرحسین که بهش ارادت ویژه دارم و در ضمن شوهرش مشهدیه وهمیشه کنار حرم آقا یاد اون و میکنم.خواهرگلم حلالم کن.(ایشون مقام خواهرشوهریه بنده رو هم دارن -باز هم مخلصیم)-

 

وبعد پروانه ی عزیزم که عاشقانه دوسش دارم وهمیشه به یادشم.حالا هم که داره به مقام مادر خانومی نایل میشه.عزیزم خیلی دوست دارم و دعات میکنم.باز هم خیلی خیلی دوست دارم......

 

 

وآمنه جانم که همیشه نه فقط من بلکه خانواده و مامان اینا هم دوسش دارنو بهش ارادتمندیم.خواهر دلسوزی که همیشه توی بدترین شرایط کنارم بوده.امنه جان هم حلالم کن هم توی سفر کربلا ما رو خیلی و اگر تونستی خاص دعا کن.

 

وخیلی هایی که اونقدر فرصت ندارم اسمشون رو بیارم اما به یادشونم.

 

شاید بگید مگر سفر قندهار میری....

خوبه بگم هر رفتی هر چند کوتاه ممکنه برگشتی نداشته باشه والبته این سفرها بهونه ی خوبیه برای حلالیت از کسانی که دوستشون داری اما ممکنه یه روز ناخواسته دلشون رو شکسته باشی.....

 

 

مامان و بابایی وهمچنین مادر شوهر و پدر شوهر عزیزم دستتون رو میبوسم ............

 

 

زایر کوچولوی من ,مهربون فاطمه هم تو این سفر عاشقانه همراهمونه امیدوارم به خاطر دستای این زایر کوچولوی من و امین هاش دعاهامون مستجاب باشه.اگر اشتباه نکنم این  چهارمین سفریه که مهربون فاطمه به مشهد میره.عزیزم  نفسم زیارتت قبول باشه.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

منم سرگشته ی پیمانت ای دوست
25 بهمن 90 15:11
سلام معصومه ی عزیزم حالا که این پیغام رو دارم برات میذارم طبق معمول تنهام و حالا تو حتما" فرودگاهی خوش به حالت مطمئنم اونجا دعامون میکنی .ان شاا... به سلامتی بریید و به سلامتی برگردید مواظب خودتون باشید که سرما نخورید به اقا مصطفی بگو یه وقتی هم به ما بده یه سر تشریف بیارید اینجا در خدمتتون باشیم هم من هم اقا میثم خیلی خوشحل میشیم اگه تشریف بیاریدراستی سوغاتی فراموش نشهخب به سلامتی حاج اقامون بالا خره تشریف اوردن برم ناهار بکشم که دیگه الان نی نی منو میخوره
مامان امیرحسین
25 بهمن 90 16:02
مهربونم خیلی پست قشنگی گذاشتی با خوندن دل نوشته قشنگت از اولش گریه کردم تا آخرش انشاالله به صحت وسلامتی بری و بر گردی مطلبی که گذاشتی واقعا بوی حرم آقا و زیارت با صفای ایشون رو میده خدا انشاالله قسمت همه عاشقای آقا کنه در ضمن خدا کنه لایق اینهمه لطفی که بهم کردی باشم دوست دارم برای همیشه.
نی نی های حاجی
25 بهمن 90 19:27
´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““ ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨“\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( “,¨¨¨¨_)--“--“------/_. این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه! . .*******************
مامانی درسا
25 بهمن 90 20:22
عزیزم روز عشق و محبت بر شما دوست عزیزم مبارک
ما مان سونیا
28 بهمن 90 17:05
خوش به حالتون که سعادت داشتید و آقا اما رضا دعوتتون کرد برید پابوسش زیارتتون قبول مخصوصا خانم کوچولوی مهربون زیارتت قبول خاله
نایسل
2 اسفند 90 2:12
عزیزز دلم مرسی از نظرت و از اینکه بهم سر زدی
ولی حداقلش تو یه نی نی خیلی خوشگل داری
من که ندارم هیچی
سلام عزیزمن نگران نباش خدا در آغوش توست با یک اشاره جای خالیه نی نیتو سبز میکنه.