فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

دل تنگی برای نی نی وبلاگ......

1390/11/23 0:41
2,475 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه-22بهمن-ساعت٢٣:٤٦

سلام.حسابی دلم برای نی نی وبلاگ تنگ شده بود.البته علت سر نزدنم قطع بودن اینترنتمان بود.همسری لطف کرد و از طریق سرور پیگیری کرد والحمدلله مشکل رفع شدو من خدمتتون هستم.

 

 

امروز 8:30 صبح همه از خواب بیدار شدیم و بعد از صبحانه خوردن آماده شدیم تا بریم برای راهپیمایی.تن فاطمه یه لباس گرم کردم و یه سربند یا فاطمه الزهرا (س)براش بستم.وای چه جمعیتی .فاطمه گلی هم توی کالسکش نشسته بود و از این همه جمعیت متعجب شده بودبابایی برای فاطمه یه پرچم ایران گرفت و داد دستش.الله اکبر به این همه عظمت.خیلی از عکاس ها تا فاطمه رو می دیدن می ایستادن و از فاطمه گلی عکس می گرفتن.واقعا عالی بود فاطمه موقع برگشتن همش خواب بود.خوب شد کالسکه رو بردیم و گرنه داغون می شدیم.حدودا 12 کیلومتر پیاده روی کردیم.

 

مامان اینا از مشهد رسیدن ودلم پرپر میزنه برای دیدنشون.فاطمه امروز همش می گفت بریم خونه مامان جون.ان شاالله فردا میریم خونشون.

 

راستی جدیدا علاقه مند شدم برم بافتنی و قلاب بافی یاد بگیرم.می خوام برای فاطمه بافتنی های خوشگل درست کنم.

 

 

امشب وقتی داشتیم میومدیم خونه توی راه به همسرم گفتم دلم میخواد شیرینی زبون بگیریم.اون بنده ی خدا هم ایستاد و پیش یه شیرینی فروشی خیلی توپ به اسم لاریسا ایستاد ومن شیرینی زبون به علاوه تارت خریدم وبعد هم که اومدیم خونه یه چایی دیشلمه درست کردم و با شیرینی ها خوردیم.فاطمه جونی هم از شیرینی زبون ها خوشش اومده بود و چند تا از اونا رو خورد.نوش جون گلم.امشب همسری خیلی خسته است و کمی حال ندار.بیشتر از این اگر کامپیوتر روشن بمونه مزاحمش میشم.فعلا خداحافظ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرحسین
23 بهمن 90 2:27
انشاالله حضور شما در راهپیمائی 22بهمن ماه که به گفته امام عزیز یوم الله است مورد قبول درگاه حق باشد راستی چشمت روشن که مامان اینا از سفر مشهد مقدس اومدن از طرف ماهم بهشون زیارت قبولی بده شیرینیائی هم که خوردی نوش جونت انشاالله همیشه کامت شیرین باشه