فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

برف میاد گوله گوله برف میاد...

1390/11/17 3:25
2,852 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دوشنبه-17 بهمن-ساعت12:30

 

سلام.وای خدایا من امشب چه برفیه.خدا بده برکت.از صبح همینطور داره می باره.همه ی کوچه ها سفید پوش شده.فاطمه گلی من هم دایما میگه بریم برف بازی.قربونش برم.امروز خونه ی مامان اینا بودم .دختر گلم به اصرار مامان من و به اصرار خودش پیش مامان جونیش موند.وای تو همین یک ساعته دلم براش تنگ شده

 

 

جاتون خالی مامانم برا امشب آش ترخینه درست کرده بود که تو این هوای برفی خیلی چسبید.تازه مامان لطف کرد و سهم همسر گلم رو هم که عاشق این آش خوشمزه هست رو  داد.نوش جان.

 

فردا یه عالمه کار دارم .از صبح تو این سرما باید برم بیرون .امروز از سوز سرما صورت و دست هام سوخت.وای برای ما که زیاد نیست اومدیم تهران ,تازه اون هم از اهواز واقعا شوک بزرگیه.البته خیلی خوشحالم چون واقعا این برف های خوشکل که قاصد رحمت خدا هستن رو خیلی خیلی دوست دارم.خدا جون ممنونم.

 

 

یه خبر خوب اون هم اینکه اسم من وهمسرم ومامان و باباهامون به همراه خواهر و برادرم تو قرعه کشی حج عمره دراومد.مهربان فاطمه هم تو این سفر مقدس بامونه.از مامان وبابای گلم ممنونم که این هدیه  ی نورانی رو به من وهمسرم دادن.مامان و بابا دستتون رو میبوسم.ان شاالله روزیه همه کنه.امشب که خونه اومدم همسر خوبم برام یه سوپرایز داشت اون هم یه عکس زیبا از رهبر بود که زده بودش به دیوار که وقتی من می رسم ببینمش.واقعا زیبا.(اللهم احفظ قایدناالخامنه ای  آمین)

 

 

امشب بر خلاف روزهای دیگه دلم می خواد یه عالمه صحبت کنم.دلم یه حس عجیب داره.پر از شور و امیده.واینا را همش مرهون عنایات خدای مهربونم هستم.

چهارشنبه به امید خدا ثبت نام دانشگاهمه .باید برم حرم سیدالکریم حضرت عبدالعظیم.ان شاالله نایب الزیاره هستم و همه ی مامانای خوبو دعا می کنم.

 

امروز بابایی من میگفت می خوای مشهد بری فاطمه رو نبر وبگذار پیش ما تا با همسرت راحت بری سفر و اذیت نشی .مامانی هم استقبال کرد ولی واقعا نمی تونم دوری فاطمه گلی رو تحمل کنم تاز بعد از اینکه بهش گفتم می خواهیم مامان بریم امام رضا(ع)کلی ذوق کرد و گفت آخ جون .برا همین حتما می برمش.نفسم عاشقتم.عزیز مامان مثل گل میمونی ولی امیدوارم عمر گل نداشته باشی(آمین)

 

 

راستی چهارشنبه سالگرد عقد آسمانی من و همسر خوبمه.همیشه اون سوپرایزم کرده دلم می خواد من ایندفعه سوپرایزش کنم.دلم می خواد بدونه من هم عاشقانه دوستش دارم و همیشه برای سربلندی و سلامتیش دعا می کنم.اگر برای هدیه سالگرد عقد پیشنهادی دارید خوشحال میشم نظرتون رو بفهمم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر حسین
17 بهمن 90 17:09
عزیزم سالگرد عقدتون رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم انشاالله سالیان سال به همراه بچه ها نوه ها نتیجه ها زیر سایه سلامتی آقا امام زمان شاد و سلامت وسر زنده باشین و اما نظر من برای سوپرایز کردن همسر خوبت .گرفتن یک جشن سه نفره با وجود مهربان فاطمست جای شما باشم قبل از اومدن همسرم خونه رو آذین بندی میکنم یه شام خوشمزه میپزم لباس زیبا میپوشم وبایک هدیه که تشخیص چی بودنش با شخص خودته به استقبال همسرم میرم شب شادی داشته باشین.