فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

تقدیم به همسفرم تا بهشت

1390/11/14 3:25
2,095 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه-14 بهمن-ساعت 12:14

 

سلامی به گرمی بخاری ها که اگر نبودن تو این سرما یخ می زدیم.

اول اینکه امروز نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلابه.امیدوارم بتونیم توفیق حضور پیدا کنیم.برنامه بسیار زیبای بیداری اسلامی با حضور رهبر عزیزمان واقعا تامل برانگیز و جذاب بود بخصوص ابراز احساسات اون جوون بحرینی:

السلام علیک یابن رسول الله...........

 


(این عکس زیبا رو از وبلاگ خ عارفه دهقانیکه وبلاگ عرش شعر رو می نویسه برداشتم دستش درد نکنه)

****************

قبل از تو دلم گلی کــــه نیکوست نداشت
همچون تو پدر که فاطمی خوست نداشت
از بــس که تــــو مـــاهی پدرم سیدعلی
والله نمــی شود تــــــو را دوست نداشت

****************

تا نور ولا بــه سینه ی ما تابید
نفرت ز منافـــق به دل ما رویید
ما جمله فدایی ولایـت هستیم
تا کور شود هر آنکه نتواند دید

****************

(برگرفته از سایت شهدا و ولایت)

امروز به یه جشن دعوت بودم.همسرم خیلی ازم خواست تا به این برنامه بیام تا روحیم عوض شه.خدا روشکر واقعا تاثیرگذار بود.دلم باز شد. البته یکی از صمیمی ترین دوستام رو هم تو این برنامه که به مناسبت عیدالزهرا برگزار شده بود دیدم.امنه ی عزیز که برام مثل یه خواهره.آمنه جان از صمیم قلب دوستت دارم.از حال و احوالم جویا شد و پرسید که روحیم چطوره و من دوباره زدم زیر گریه.


 

امروز روز بزرگیه (عیدالزهرا) تو این روز جشن هم می گیرن .امیدوارم مورد عنایت حضرت زهرا(س) در روزی که جشن امامت فرزند ایشون حضرت ولی عصر(عج الله) است قرار بگیریم.(آمین)

 

بگذریم فاطمه امروز حسابی بازی کرد.هر دفعه یه بادکنک با یه رنگ می آورد و به من نشون می داد.توی یکی دو ساعت و حتی کمی بیشتر که اونجا بودیم کلی دوست پیدا کرد.

ان شالله بتونم توی زندگی به مهربان فاطمه یاد بدم که دوست, ثروتیه که هیچ وقت تموم نمیشه.خدا رو شکر هم همسرم دوستای خوبی داره که مثل یه برادر کنارشن هم من دوستایی دارم که حتی بعضا از خواهر به من نزدیکترن.

تو تمام این مدت که توی وبم مطلب نوشتم در مورد همسر عزیزم صحبت زیادی نکردم.همین قدر بگم یک همسر نمونه و یه پدر دلسوز مهربان.و در عین حال دلسوز برای همه .مردی که با تمام منطق یک مرد سرشار از احساس و انسانیته.مردی که نفس به نفس توی زندگی یار و یاورم بوده.دلم می خواد چند جمله ای با اون که همیشه اگر نبود اماخداروشکر سایش بالا سر من و فاطمه گلی بود صحبت کنم:

 

 

تقدیم به همسفرم تا بهشت

 

همسر عزیزم.مصطفای خوبم.همیشه در زندگی به وجودت افتخار می کنم و بسیار دوستت دارم.من و فاطمه دستان پر از مهرت را بوسه می زنیم و عاشقانه دوستت داریم.همسفر خوبم تا نفس دارم وتوان همیشه دعایت می کنم واز خدا می خوام بهت عزت ابدی در دنیا و آخرت عطا کند.امیدوارم بتوانم در فراز و نشیب زندگی همراه و همسفر خوبی برای تو باشم.به امیدی که روزی در  بهشت در کنار هم و در زیر سایه ی اهل بیت سلام الله   سکنی گزینیم و روزی نوای زیبای" سلام علی اهل الجنه "را خود از میان شاخسار طوبای بهشتی با گوش جان بشنویم.آمین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

حسناسادات
14 بهمن 90 9:12
ماشالا دختر نازی دارین ایشالا خدا حفظش کنه. خوشحال میشم به حسنای منم سر بزنید و اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم. فقط قبلش بگین که رمز وبلاگ رو بهتون بدم. ممنون
مامان آینده
14 بهمن 90 21:58
سلام عزیزم ... ممنون دوست خوبه من از نظراتت که برام گذاشتی واقعا دوست یه نعمتیه ... واقعا ازت ممنون .. خوشحال شدم .. بازم بهم سر بزن
ما مان سونیا
15 بهمن 90 22:56
àÁé¹*_______ _____*àÁé¹*___*àÁé¹*____*àÁé¹*___*àÁé¹*____ ___*àÁé¹*______*àÁé¹*_*àÁé¹*_______*àÁé¹*__ __*àÁé¹*__________*àÁé¹*__________*àÁé¹*__ __*àÁé¹*________________________ *àÁé¹*____ ___*àÁé¹*________ÃÑ¡¤¹àÁé¹¹èÐ_______*àÁé¹*_____ ____*àÁé¹*____________________*àÁé¹*______ ______*àÁé¹*________________*àÁé¹*________ ________*àÁé¹*____________*àÁé¹*__________ __________*àÁé¹*________*àÁé¹*____________ _____*àÁé¹*___*àÁé¹*____*àÁé¹*__*àÁé¹*_____ ___*àÁé¹*______*àÁé¹*_*àÁé¹*_____*àÁé¹*____ __*àÁé¹*__________*àÁé¹*_________*àÁé¹*____ __*àÁé¹*________________________*àÁé¹*____ ___*àÁé¹*_______~ ^____^~______ *àÁé¹*_____ ____*àÁé¹*____________________*àÁé¹*______ ______*àÁé¹*_________________*àÁé¹*_______ ________*àÁé¹*_____________*àÁé¹*_________ __________*àÁé¹*________ *àÁé¹*___________ ____*àÁé¹*___*àÁé¹*____*àÁé¹*___*àÁé¹*_____ ___*àÁé¹*______*àÁé¹*_*àÁé¹*______*àÁé¹*___ __*àÁé¹*__________*àÁé¹*_________*àÁé¹*___ __*àÁé¹*________________________*àÁé¹*___ ___*àÁé¹*______________________*àÁé¹*____ ____*àÁé¹*___ TAKE CARE ____ *àÁé¹*_____ ______*àÁé¹*_______^-^______ *àÁé¹*_______ ________*àÁé¹*____________ _*àÁé¹*_________ __________*àÁé¹*_________*àÁé¹*___________ ____________*àÁé¹*____*àÁé¹*_____________ ______________*àÁé¹*_*àÁé¹*_______________ _________________*àÁé¹*________________
زهراسادات مامان زکریا
11 مرداد 91 11:39
سلام با اجازه لینکتون کردم