فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

مهربان فاطمه و علی کوچولو

سلام به همه ی نی نی ها و ماماناشون وهمه ی اونایی که ما رو میبینن

1390/10/22 3:25
1,743 بازدید
اشتراک گذاری

بای بایسلام به همگی .خیلی خوشحالم که به جمع نی نی وبلاگی ها پیوستم.من هم یه نی نی خوشگل و ماه به اسم فاطمه دارمقلب و اگر خدا بخواد می خوام در مورد اون و دغدغه هام باتون صحبت کنم.من خیلی زود می خوام با شما ها صمیمی شم .امروز یه کنکور حیاتی داشتم.اگر خدا بخواد می خوام تو رشته ی علوم قرآن و حدیث تحصیل کنم.البته من یه لیسانس تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی دارم اما واقعا علاقه ی مورد اصلی من همین علوم حدیثه.دعا کنید قبول شم.الان که این مطلب و می نویسن نماز صبحم رو خوندم و فاطمه بلا رو بعد از کلی فضولی کردن به زور خوابوندم و سریع اومدم تا اولین مطلب وبلاگم رو یادداشت کنم.همسری به ماموریت رفته و من تنهای تنها هستم البته با وجود شماها از این تنهایی ها در میام.براتون چند تا عکس از دختر گلم میگذارو.راستی من توی این دنیا یه نی نی دیگه رو هم دوست دارم که اسمش امیر حسینه قلبو بچه ی خواهر شوهرمه از اون هم عکس میگذارم و توی صفحات بعدی از شیرین کاریاش براتون میگم.برام دعا کنید برام پیام بدین .فعلا خداحافظ                                                       

 بزودیدو تا عکس خوشگل از فاطمه بلا و امیر حسین طلا میگذارم

 


                                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا
18 دی 90 10:20
به نام خدا با سلام بابا دمت گرم فکر نمی کردم اول کاری بتونی وبلاگ به این زیبائی درست کنی. ای ول فقط عکسها ظاهر نمی شن که با عوض کردن سایت آپلود می تونی مشکل رو حل کنی. منتظر پست های بعدی هستم. ولی مثل من زیاد طولش ندی ها. منتظرم قربونت
خدیجه
18 دی 90 12:30
سلام قشنگ بود ولی عکسای زیبات آپلود نمیشه
محيا كوچولو
28 اسفند 90 13:38
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال جديد بهترين سال زندگيتون باشـه!